ТОП-30 рекламних брендів на телебаченні за період з 1 по 31 березня 2012 року

Індустріальний Телевізійний Комітет пропонує ознайомитись з переліком ТОП-30 рекламних брендів на телебаченні за період з 1 по 31 березня 2012 року.

Розрахунки були здійснені лише для прямої реклами для аудиторії населення віком 4 роки і старше, що проживає на території всієї України (Вся Україна) і для таких показників: WGrp% (Weighted Grp%) – рейтинг ролика, приведений до 30 секундного еквіваленту, що розраховується пропорційно довжині ролика; Ins (Insertions) – загальна кількість виходів ролика за вказаний період. Детальніше дивіться в глосарії GFK або ІТК.

березень 2012

Бренд Ins WGRP% % від WGRP%
TOTAL
1 Чернігівське 6190 2 711,68 2,14
2 Торчин продукт 7723 2 334,83 1,85
3 L’Oreal 4796 1 855,30 1,47
4 Colgate 4448 1 854,29 1,47
5 Київстар GSM 3551 1 602,52 1,27
6 Корона 4037 1 563,80 1,24
7 Pepsi 5075 1 485,82 1,17
8 Garnier 3255 1 386,78 1,10
9 Перший Український Міжнародний Банк 3187 1 335,10 1,06
10 МТС 2203 1 321,05 1,04
11 Nescafe 3740 1 304,63 1,03
12 Jacobs 3067 1 248,86 0,99
13 Djuice 2282 1 207,99 0,96
14 Nivea 3844 1 110,88 0,88
15 ВТБ Банк 3132 1 066,41 0,84
16 Life:) 4355 985,46 0,78
17 Lays 3243 910,40 0,72
18 Nescafe Gold 1757 902,17 0,71
19 Aquafresh 2426 871,31 0,69
20 Rexona 3578 868,75 0,69
21 Roshen 1721 865,62 0,68
22 Надра банк 1840 853,94 0,68
23 Dove 3710 849,96 0,67
24 Coldrex 3499 832,04 0,66
25 Чумак 3083 805,10 0,64
26 Садочок 3141 800,69 0,63
27 Amour 1191 784,29 0,62
28 Яндекс 3625 774,56 0,61
29 Lipton 4368 773,09 0,61
30 Технополіс гіпермаркет електроніки 2528 767,44 0,61
TOTAL TOP-30 брендів 104595 36 034,76 28,49
TOTAL всіх брендів за березень 457457 124 464,09 100

 

Також пропонуємо ознайомитись з діаграмою, що у відсотковому відношенні показує внесок телевізійних каналів у загальний показник WGrp% ТОП-5 рекламних брендів за березень.

березень 2012

*Дані дослідження телевізійної аудиторії, що здійснює компанія GFK Ukraine, представлені ІТК. Правовласником ліцензії на софт також є ІТК.

 

Ще більше аналітики шукайте на сайті ІТК.

Категорiя: Медіарейтинги