За 1 квартал 2012 року частка нішевих каналів групи «Інтер» зросла на 34%

В першому кварталі 2012 року нішеві телеканали групи «Інтер» («Мега», «Ентер-Фільм», «К2», «Enter Music») значно наростили частку перегляду. Порівняно з відповідними показниками першого кварталу 2011 року по аудиторії 18-54, міста 50 тис.+ частка телеканалу «Мега» зросла на 47% (з 0,90% до 1,32%); «Enter Music» – на 36% (з 0,11% до 0,15%), «Ентер-Фільм» – на 33% (з 0,54% до 0,72%), а «К2» – на 26% (з 0,34% до 0,43%) (18-54, міста 50 тис.+).

Загалом у першому кварталі 2012 року, порівняно з аналогічним періодом попереднього, 2011 року, загальна частка перегляду нішевих телеканалів групи «Інтер» зросла на 34% – з 2,11% до 2,82% (18-54, міста 50 тис.+).

Частка перегляду телеканалу «Мега» по аудиторії 18-45, міста 50 тис.+ в першому кварталі 2012 року сягла позначки 1,31%, що на 35% більше, порівняно із першим кварталом 2011 року. Частка «Ентер-Фільму» також значно зросла – з 0,54% до 0,72% по аудиторії 18-54 (міста 50 тис. +). «К2» вдалось ще більше укріпити свої позиції по аудиторії жінки 18-50, міста 50 тис.+; в першому кварталі 2012 року частка перегляду каналу зросла на 36% – з 0,41% до 0,52%. Найбільшу динаміку зростання показників продемонстрував телеканал «Enter Music». Його частка зросла на 36%, і становила у першому кварталі 2012 року 0,19%, по аудиторії 18-45, міста 50 тис.+.

Згідно із показниками першого кварталу 2012 року, найрейтинговішим програмним продуктом на телеканалі «Мега» стали такі проекти – «Планета Земля» (Planet Earth, BBC), «Фантастичні історії» (Фантастические истории, РенТВ), «Шукачі» (Искатели, Первый канал) і «Таємні знаки» (Тайные знаки, ТВ3). На каналі «Ентер-Фільм» з найвищими показниками пройшли такі стрічки – «Сталинград» (1990), «Корпус генерала Шубникова» (1980), «Пять минут страха» (1985) та «Жестокий романс» (1984).

Прес-служба телеканалу «Інтер»

Категорiя: Медіарейтинги