ТОП-30 рекламних брендів на телебаченні за квітень

Індустріальний Телевізійний Комітет пропонує ознайомитись з переліком ТОП-30 рекламних брендів на телебаченні за період з 1 по 30 квітня року.

Розрахунки були здійснені лише для прямої реклами для аудиторії населення віком 4 роки і старше, що проживає на території всієї України (Вся Україна) і для таких показників: WGrp% (Weighted Grp%) – рейтинг ролика, приведений до 30 секундного еквіваленту, що розраховується пропорційно довжині ролика; Ins (Insertions) – загальна кількість виходів ролика за вказаний період. Детальніше дивіться в глосарії GFK або ІТК.

квітень 2012

Бренд Ins WGRP% % від WGRP%
TOTAL
1 Світоч 3117 1 805,09 1,64
2 Чернігівське 5426 1 585,40 1,44
3 МТС 4160 1 475,33 1,34
4 Торчин продукт 4909 1 442,29 1,31
5 Garnier 3414 1 368,94 1,24
6 Nescafe 5042 1 216,93 1,11
7 Nivea 5488 1 164,63 1,06
8 Чумак 3198 1 004,71 0,91
9 Sensodyne 3016 957,20 0,87
10 Jacobs 2830 950,40 0,86
11 Україна-вперед! партія Наталії Королевської 455 877,30 0,80
12 Colgate 4992 862,02 0,78
13 Clear 4945 824,46 0,75
14 Воля 3015 819,73 0,74
15 President 3683 810,10 0,74
16 Rexona 4142 765,51 0,70
17 Спортмастер 1501 760,89 0,69
18 Київстар GSM 2613 760,39 0,69
19 Чорний жемчуг 1814 757,67 0,69
20 Ми чекаємо на Євро 3683 753,62 0,68
21 Щедро 1549 736,57 0,67
22 Знаменівська 1331 685,91 0,62
23 Life:) 6629 682,46 0,62
24 Jardin 1516 673,26 0,61
25 Спортліга 1349 670,92 0,61
26 Sandora 3350 670,61 0,61
27 Чиста лінія 1633 669,94 0,61
28 L’Oreal 1785 660,26 0,60
29 Reckitt Benckiser House Hold and Health Care 8007 657,80 0,60
30 Nurofen 5482 647,23 0,59
TOTAL TOP-30 брендів 104074 27 717,57 25,19
TOTAL всіх брендів за квітень 485236 110 048,45 100

 

Також пропонуємо ознайомитись з діаграмою, що у відсотковому відношенні показує внесок телевізійних каналів у загальний показник WGrp% ТОП-5 рекламних брендів за березень.

квітень 2012

*Дані дослідження телевізійної аудиторії, що здійснює компанія GFK Ukraine, представлені ІТК. Правовласником ліцензії на софт також є ІТК.

 

Більше ТВ аналітики

Категорiя: Медіарейтинги