ТОП-30 рекламних брендів на телебаченні за червень

Індустріальний Телевізійний Комітет пропонує ознайомитись з переліком ТОП-30 рекламних брендів на телебаченні за період з 1 по 30 червня року.

Розрахунки були здійснені лише для прямої реклами для аудиторії населення віком 4 роки і старше, що проживає на території всієї України (Вся Україна) і для таких показників: WGrp% (Weighted Grp%) – рейтинг ролика, приведений до 30 секундного еквіваленту, що розраховується пропорційно довжині ролика; Ins (Insertions) – загальна кількість виходів ролика за вказаний період. Детальніше дивіться в глосарії GFK або ІТК.

червень 2012

Бренд Ins WGRP% % від WGRP%
TOTAL
1 Чернігівське 7307 2 427,42 2,27
2 Віктор Янукович 2592 2 410,11 2,25
3 Україна – вперед! Партія Натілії Королевської 1082 1 776,57 1,66
4 Garnier 3875 1 545,30 1,44
5 Біола 3279 1 508,10 1,41
6 Djuice 3425 1 400,20 1,31
7 Київстар GSM 2739 1 261,77 1,18
8 МТС 5005 1 248,86 1,17
9 Ельдорадо 3573 1 234,66 1,15
10 Чумак 5694 1 196,49 1,12
11 Корона 1915 1 171,08 1,09
12 L’Oreal 5309 1 160,77 1,08
13 Рогань 3153 1 097,07 1,02
14 KIA 2159 1 065,68 0,99
15 Наша Ряба 3979 1 009,05 0,94
16 Nescafe 4412 987,58 0,92
17 Торчин продукт 3669 933,62 0,87
18 Люкс 2670 918,57 0,86
19 Belvita 3383 887,01 0,83
20 Samsung 4420 881,13 0,82
21 Оболонь 3137 876,01 0,82
22 Укртелеком 4149 863,90 0,81
23 Procter&Gamble 2718 859,20 0,80
24 Львівське пиво 1715 3076 854,18 0,80
25 Ми чекаємо на Євро 3569 853,16 0,80
26 Jacobs 2317 837,38 0,78
27 Syoss 3521 826,31 0,77
28 АТБ 2269 813,49 0,76
29 Mivina 2802 786,71 0,73
30 Vanish 7149 783,40 0,73
TOTAL TOP-30 брендів 108347 34 474,78 32,17
TOTAL всіх брендів за квітень 479548 107 158,92 100,00

Також пропонуємо ознайомитись з діаграмою, що у відсотковому відношенні показує внесок телевізійних каналів у загальний показник WGrp% ТОП-5 рекламних брендів за березень.

червень 2012

*Дані дослідження телевізійної аудиторії, що здійснює компанія GFK Ukraine, представлені ІТК. Правовласником ліцензії на софт також є ІТК.

 

Ще більше аналітики на сайті ІТК у розділі Аналітика.

Категорiя: Медіарейтинги