ТОП-30 рекламних брендів на українському телебаченні за жовтень

Індустріальний Телевізійний Комітет пропонує ознайомитись з переліком ТОП-30 рекламних брендів на телебаченні за період з 1 по 31 жовтня 2012 року.

Розрахунки були здійснені лише для прямої реклами для аудиторії населення віком 4 роки і старше, що проживає на території всієї України (Вся Україна) і для таких показників: WGrp% (Weighted Grp%) – рейтинг ролика, приведений до 30 секундного еквіваленту, що розраховується пропорційно довжині ролика; Ins (Insertions) – загальна кількість виходів ролика за вказаний період. Детальніше дивіться в глосарії GFK або ІТК.

жовтень 2012

Бренд NIns WGRP% % від WGRP%
TOP-30
1 Партія регіонів 7 058,00 8 314,79 16,49
2 Батькiвщина ВО об’єднана опозиція 5 123,00 5 103,88 10,12
3 Наша Україна 2 725,00 3 292,71 6,53
4 Україна-вперед! партія Наталії Королевської 2 193,00 2 857,84 5,67
5 Комуністична партія України 2 499,00 2 812,52 5,58
6 МТС 7 142,00 2 012,07 3,99
7 Київстар GSM 4 953,00 1 878,96 3,73
8 L’Oreal 4 651,00 1 557,05 3,09
9 Фокстрот 4 778,00 1 418,80 2,81
10 Щедро 4 120,00 1 412,13 2,80
11 Наша Ряба 3 685,00 1 314,82 2,61
12 Garnier 2 550,00 1 307,91 2,59
13 Kinder 3 324,00 1 283,13 2,54
14 Orbit 13 929,00 1 282,75 2,54
15 Amour 4 195,00 1 103,57 2,19
16 ВТБ Банк 4 301,00 1 101,62 2,18
17 Свобода всеукраїнське об’єднання 1 773,00 1 071,87 2,13
18 А.В.К. 2 917,00 1 006,88 2,00
19 Львівське 1715 пиво 3 293,00 974,90 1,93
20 Jacobs 5 117,00 949,69 1,88
21 Ferrero Rocher 2 550,00 915,68 1,82
22 Life:) 4 303,00 854,50 1,69
23 Оболонь 3 506,00 838,96 1,66
24 Чиста лінія 1 875,00 835,52 1,66
25 McDonald’s 4 070,00 829,48 1,64
26 Перший Український Міжнародний банк 2 598,00 826,93 1,64
27 Staropramen 3 496,00 824,89 1,64
28 Садочок 3 397,00 817,60 1,62
29 Балтика 3 792,00 815,20 1,62
30 Coldrex 2 786,00 814,16 1,61
TOTAL TOP-30 брендів 122699 50 430,81 100,00
TOTAL всіх брендів за липень 563204 135 544,39 268,77

 

Також пропонуємо ознайомитись з діаграмою, що у відсотковому відношенні показує внесок телевізійних каналів у загальний показник WGrp% ТОП-5 рекламних брендів за жовтень 2012 року.

*Дані дослідження телевізійної аудиторії, що здійснює компанія GFK Ukraine, представлені ІТК. Правовласником ліцензії на софт також є ІТК.

Ще більше інформації у розділі Аналітика на сайті ІТК.

Категорiя: Медіарейтинги