Nielsen готується до вимірювання теледивлення в Україні

 

Компанія Nielsen – світовий лідер в області маркетингу та медіадосліджень оголошує про розширення свого бізнесу в Україні. Вимірюючи телевізійну аудиторію більш ніж у 30 країнах по всьому світу, Nielsen включає Україну в повний цикл свого дослідження, яке надає інформацію про те, що глядачі дивляться (їх взаємодію з телебаченням, інтернетом і мобільним зв’язком) та що споживачі купують. Сервіс буде здійснюватися в рамках замовлення Індустріального Телевізійного Комітету (ІТК) на проведення репрезентативного дослідження телевізійної аудиторії.

Телевізійна панель Nielsen базуватиметься на загальнонаціональній вибірці з 3 740 домогосподарств, що на 50% перевищує поточну вибірку, і це дозволить аналізувати більш вузькі цільові групи. Піплметри Nielsen будуть вимірювати як реальний, так і відкладений телеперегляд. Nielsen буде тісно співпрацювати з Технічним Комітетом ІТК, який зацікавлений у наданні найкращого сервісу для всіх учасників ринку. Початок надання даних планується у січні 2014 року.

«Ми маємо світовий досвід у впровадженні систем вимірювання теледивлення і використовуємо новітні технології, завдяки чому нова система телевізійних вимірювань буде точно відображати українські особливості теледивлення, ‒ сказав Вітторіо Сала, керівник напряму обслуговування клієнтів Nielsen Media в Європі. ‒ Ми дуже раді розпочати співпрацю з Індустріальним Телевізійним Комітетом у цьому напрямі, розширюючи свою присутність на дуже важливому для нас ринку, – продовжив Сала».

«Телевізійний ринок України динамічно розвивається. Зростають і вимоги до вимірювань аудиторії. Я впевнений, що застосування найсучасніших підходів дозволить задовольнити потребу користувачів телевізійних досліджень у якомога точніших та достовірних даних», ‒ підкреслив Голова ІТК Олег Попенко.

«Ми пишаємося можливістю запропонувати новий сервіс вимірювання ТВ рейтингів для України, яка є пріоритетним ринком для нашої Європейської стратегії розгортання, ‒  говорить Пол Уокер, Керуючий директор Групи Nielsen у Росії та Північно-Східній Європі. ‒ Поведінка перегляду телепередач еволюціонує та змінюється. Це дозволяє забезпечити рекламодавців по всьому світу найбільш точними і технологічно прогресивними системами вимірювання, які дозволяють оцінити окупність інвестицій».

Про Індустріальний Телевізійний Комітет

Індустріальний Телевізійний Комітет (ІТК) ‒ фахове об’єднання провідних телеканалів, медійних агенцій, що представляє інтереси телевізійної галузі України та дбає про захист своїх членів. Основною метою ІТК є сприяння розвитку телевізійної галузі в Україні.

У ІТК представлені: основні 4 телевізійні групи (Інтер, 1+1, Україна, StarLightMedia) та 5 канал, 4 основні медійні групи (Publicis Groupe Media, Omnicom Media Group, ADV Group, GroupM) та агенція Media Arts Group Ukraine.

Офіційний сайт: www.itk.ua

Про Nielsen

Nielsen Holdings N.V. (NYSE: NLSN) ‒ світова інформаційно-вимірювальна компанія, яка займає провідні позиції на ринку в області маркетингу та споживчої інформації, телебачення та виміру інших засобів масової інформації, онлайн медіа, мобільних вимірювань та пов’язаних сферах. Nielsen має представництва у 100 країнах, зі штаб-квартирою у Нью-Йорку, США та Дімені, Нідерланди.

Офіційний сайт: www.nielsen.com