Вимоги:
- Вища освіта: маркетинг.
- Досвід роботи на аналогічній посаді в Рекламному агентстві або на ТБ від 2-х років.
- Розуміння роботи телевізійного ринку.
- Креативність, відповідальність, вміння швидко реагувати.
- Гарна уява.
Функціональні обов’язки:
- Формує позитивний імідж серед цільової аудиторії.
- Бере участь в організації та проведенні промо-заходів.
- Бере участь у координації всього комплексу маркетингової діяльності в цілях зовнішнього представництва і просування Каналу.
- Розробляє на підставі аналізу ринку і стратегічних цілей Каналу маркетингову стратегію для бренду.
- Аналізує аудиторію, її характеристики і переваги, моделі поведінки для формування вірного уявлення про Глядача для всіх служб Каналу.
- Аналізує атрибути бренду в порівняння з конкурентами.
- Вивчає, аналізує і адаптує досвід світових телевізійних брендів.
- Формує цінності бренду і його складові.
- Вивчає особливості Телеканалу і його контент, аналізує потрібність контенту глядачам.
- Здійснює реалізацію маркетингової стратегії, сприяє зростанню впізнаваності Телеканалу.
- Постійно відстежує маркетингові активності конкурентів.
- Здійснює спостереження, аналіз та систематизацію маркетингової інформації, формує положення Каналу серед конкурентів на ринку.
Ми пропонуємо:
- Хороший колектив і цікаву роботу.
- Офіційне оформлення.
- Стабільну заробітну плату + соціальний пакет.
- Комфортні умови роботи.
- Можливість професійного зростання.