Олена Міронова, Вікторія Борщенко, Ольга Захарова, Федор Огарков та Володимир Квашин продовжать серію ворк-шопів «Медіа для медіа. Як цим скористатись?» 5 та 6 липня

На цьому тижні Українська Медіа Школа (УМШ) продовжує серію ворк-шопів «Медіа для медіа. Як цим скористатись?» виступами Олени Міронової, Вікторії Борщенко, Ольги Захарової, Фьодора Огаркова та Володимира Квашина.

«А судді хто? Цільова аудиторія медіа – споживачі та рекламодавці» – третя тема серії, яку розкриють директор з питань дослідження телевізійної аудиторії Індустріального Телевізійного Комітету (ІТК) Олена Міронова та керівник департаменту медіааналітики ІТК Вікторія Борщенко. Олена має 16 років досвіду роботи на рекламному ринку України, 8 останніх років в якості директора зі стратегічного планування креативних агенцій Provid та Think McCann Kyiv, а до цього була директором по дослідженням в медіа агенції Media Direction Ukraine. Вікторія кандидат соціологічних наук, організовує та відповідає за роботу департаменту медіа аналітики ІТК, представляє компанію на конференціях і заходах, присвячених вимірюванню телевізійної аудиторії.

«Для чого потрібні телебренди?» розповість директор зі стратегічного планування медіа-холдингу «Медіа Група Україна» Ольга Захарова. Ольга – автор майстер-класів та публікацій з брендінгу і креативу в друкованих ЗМІ та Інтернет, переможець щорічних міжнародних премій в галузі телевізійного маркетингу, промо, дизайну BDA/PROMAX, призер Нью-Йоркського телевізійного фестивалю, володар численних нагород у сфері телевізійного дизайну і брендингу, в тому числі шестиразовий володар премії «Телетріумф». Член Академії Російського телебачення, постійний член журі міжнародного конкурсу телевізійного дизайну BDA/PROMAX з 1998 року.

«Медіа як бізнес в Україні. Виклики індустрії. Нові моделі розвитку бізнесу» – тема ворк-шопа від генерального директора медіа-холдингу «Медіа Група Україна» Фьодора Огаркова (6 липня). В обов’язки Фьодора входить управління активами медіа-холдингу в рамках реалізації стратегії розвитку, бізнес-планування і контроль над діяльністю медіа-холдингу і його окремих напрямків бізнесу.

Тему «Особливості рекламного ринку. Монетизація медіа» для слухачів УМШ розкриє комерційний директор медіа-холдингу «Медіа Група Україна» Володимир Квашин (6 липня). До приєднання до команди медіа-холдингу Володимир більше 9 років працював у галузі продажу реклами, очолював агентство «Спорт Маркет Плюс», працював на керівних посадах на національних телеканалах «СТБ» і «Україна».

Участь для журналістів та редакторів ділових ЗМІ безкоштовна.  

Слідкуйте за новинами на сайті УМШ та на сторінці УМШ у Facebook.

Організатори Українська Медіа Школа та Індустріальний Телевізійний Комітет
Спонсор: «Медіа Група Україна»
Інформаційний партнер: Видавництво «Економіка».

З додатковими питаннями звертайтесь  до координатора проекту:
Олена Пушечнікова +38 067 214 39 86 або Olena.Pushechnikova@itk.ua