У першому півріччі 2013 року StarLightMedia – попереду за всіма цільовими

Перше півріччя 2013 року було відзначено зростаючою конкуренцією медіагруп. За її результатами група StarLightMedia лідирувала за телепереглядом по всім цільовим аудиторіям.

Також група збільшила аудиторію порівняно з відповідним періодом минулого року.

Ось дані піплометричної панелі GfK: Shr% за аудиторією «люди, які мешкають у населених пунктах 50тис+» (вікові групи наведені у верхній лівій клітинці). Частки 4-х найбільших українських телегруп розклалися таким чином.

Група StarLightMedia об’єднує шість телеканалів (СТБ, ICTV, Новий канал, М1, М2, QTV), три сейлз-хауза (StarLight Sales, StarLight Brand Content, StarLight Digital Sales), три продакш-студії (StarLight Films, StarLight Commercial Production, Vavёrka), дві сервісні компанії для забезпечення теле/кіновиробництва (StarLight Rental, StarLight Scenery) і підрозділ з розвитку онлайн-проектів (StarLight Digital).

14-49 2012 2013
StarLightMedia

28,6

30,3

Inter Media Group

19,8

19,8

1+1 Media

16,7

16,0

Медіа Група Україна

9,4

10,3

18-54 2012 2013
StarLightMedia

26,9

28,3

Inter Media Group

21,1

20,8

1+1 Media

15,8

15,6

Медіа Група Україна

9,8

10,7

18+ 2012 2013
StarLightMedia

22,6

23,5

Inter Media Group

23,3

23,2

1+1 Media

13,3

13,8

Медіа Група Україна

13,1

12,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Дані дослідження телевізійної аудиторії, що здійснює компанія GFK Ukraine і компанія Комунікаційний альянс (моніторинг), надані StarLightMedia. Дані розраховані для вибірки: особи у віці 18 років і старше (18+), які проживають в містах з населенням 50 тис. і більше людей (50+); 14-49 (50+); 18-54 (50+). Дані надані по показнику частка (shr%), який є середньою часткою по всім каналам, які входять в ту або іншу медіагрупу. Дані розраховані окремо для періодів: січень-червень 2012 року, січень-червень 2013 року. Детальніше про показники в глосарії GFK  або ІТК.