Перше півріччя 2013 року було відзначено зростаючою конкуренцією медіагруп. За її результатами група StarLightMedia лідирувала за телепереглядом по всім цільовим аудиторіям.
Також група збільшила аудиторію порівняно з відповідним періодом минулого року.
Ось дані піплометричної панелі GfK: Shr% за аудиторією «люди, які мешкають у населених пунктах 50тис+» (вікові групи наведені у верхній лівій клітинці). Частки 4-х найбільших українських телегруп розклалися таким чином.
Група StarLightMedia об’єднує шість телеканалів (СТБ, ICTV, Новий канал, М1, М2, QTV), три сейлз-хауза (StarLight Sales, StarLight Brand Content, StarLight Digital Sales), три продакш-студії (StarLight Films, StarLight Commercial Production, Vavёrka), дві сервісні компанії для забезпечення теле/кіновиробництва (StarLight Rental, StarLight Scenery) і підрозділ з розвитку онлайн-проектів (StarLight Digital).
14-49 | 2012 | 2013 |
StarLightMedia |
28,6 |
30,3 |
Inter Media Group |
19,8 |
19,8 |
1+1 Media |
16,7 |
16,0 |
Медіа Група Україна |
9,4 |
10,3 |
18-54 | 2012 | 2013 |
StarLightMedia |
26,9 |
28,3 |
Inter Media Group |
21,1 |
20,8 |
1+1 Media |
15,8 |
15,6 |
Медіа Група Україна |
9,8 |
10,7 |
18+ | 2012 | 2013 |
StarLightMedia |
22,6 |
23,5 |
Inter Media Group |
23,3 |
23,2 |
1+1 Media |
13,3 |
13,8 |
Медіа Група Україна |
13,1 |
12,8 |
* Дані дослідження телевізійної аудиторії, що здійснює компанія GFK Ukraine і компанія Комунікаційний альянс (моніторинг), надані StarLightMedia. Дані розраховані для вибірки: особи у віці 18 років і старше (18+), які проживають в містах з населенням 50 тис. і більше людей (50+); 14-49 (50+); 18-54 (50+). Дані надані по показнику частка (shr%), який є середньою часткою по всім каналам, які входять в ту або іншу медіагрупу. Дані розраховані окремо для періодів: січень-червень 2012 року, січень-червень 2013 року. Детальніше про показники в глосарії GFK або ІТК.