За перші тижні 2014 року (1-16 січня) рейтинг телеканалу «Піксель», порівняно з відповідними показниками минулого року, зріс більше, ніж удвічі – на 117%: з 0,12% до 0,26% (18-54, 50 тис.+). Значно збільшилась частка аудиторії каналу на 73% – з 0,78% до 1,35% (18-54, 50 тис.+).
Також на початку 2014 року основні медіа показники (частка та рейтинг) телеканалу «Піксель» за аудиторією 4-10 (50 тис.+), на яку націлені програми каналу, продовжують динамічно зростати. Так, за перші тижні 2014 року (1-16 тижня), порівняно з відповідними показниками 2013 року, рейтинг каналу зріс на 81%: з 0,83% до 1,50% (4-10, 50 тис.+), а частка аудиторії – на 34%: з 7,76% до 10,42% (4-10, 50 тис.+).
Телеканал “Піксель”