Компанія StarLight Sales відкрила «Телешколу для рекламодавців»

i150_ArticleImage_91604

Сейлз-хаус телегрупи StarLightMedia Віктора Пінчука StarLight Sales запускає новий освітній проект «Телешкола для рекламодавців». Про це повідомляє прес-служба компанії.

В Телешколі будуть продитись навчальні семінари для маркетологів компаній, які раніше не рекламувалися на телебаченні.

«Загальновідомо, що телебачення є найефективнішим каналом просування брендів. Але важливо, щоб рекламодавець ще на етапі планування мав спеціальні базові знання про те, як працює телевізійна реклама», – заявив генеральний директор StarLight Sales Андрій Партика.

Він повідомив, що семінари Телешколи будуть адаптуватися аналітиками компанії під потреби кожного окремого рекламодавця.

Структура семінарів Телешколи StarLight Sales передбачає три блоки:переваги телебачення як медіа-каналу; базові поняття і термінологія телевізійної реклами; ефективні кейси в товарній категорії, яку представляє слухач.

«В цьому проекті ми свідомо відійшли від формату «великих залів» , щоб наш новий рекламодавець міг за 2-3 години отримати інформацію, яка потрібна саме йому. По суті, Телешкола стане частиною переговорного процесу з новими рекламодавцями. Після освітнього семінару ми зможемо однією професійною мовою планувати рекламні кампанії на телебаченні», – повідомив директор StarLight Sales з розвитку бізнесу Олег Іщенко.

Лекторами Телешколи стали генеральний директор StarLight Sales Андрій Партика, директор зі стратегічного маркетингу Євгенія Близнюк, директор зі стратегічного планування Анастасія Макова, заступник голови Управління по продажам прямої реклами StarLight Sales Євгенія Кудрявцева, директор StarLight Sales з розвитку бізнесу Олег Іщенко. Першими слухачами «Телешколи для рекламодавців» стали представники фармацевтичної категорії.

telekritika.ua