Канал ПЛЮСПЛЮС став рекордсменом перегляду на канікулах

Logo ПЛЮСПЛЮС

За минулий тиждень, в період шкільних канікул, канал ПЛЮСПЛЮС став лідером перегляду серед молодої аудиторії.

По аудиторії віком 4-35 років, вся Україна частка каналу сягнула 3,95% і стала рекордною за історію його мовлення. Крім того, вперше в 2014 році, ПЛЮСПЛЮС став анімаційним каналом №1 по дитячій аудиторії віком 4-14, вся Україна зібравши частку 8,95 %.

Серед усіх українських телеканалів ПЛЮСПЛЮС обійняв перше місце по тривалості перегляду дітьми, аудиторія віком 4-14, вся Україна, з середнім переглядом – 1 год. 33 хв. в добу. А також друге місце по середньодобовій тривалості перегляду серед усіх українських телеканалів по аудиторії віком 4-35, вся Україна – 1 год .1 хв.

Найпопулярнішими програмами стали: новий мультсеріал «Маленький зоомагазин», володар Daytime Emmy Awards за кращу авторську пісню, «Сердиті пташки», мультсеріал по мотивам відомої гри «Angry Birds», а також мультсеріали «Доктор Плюшева» і «Фінеас і Ферб». 

ПЛЮСПЛЮС – розважально-пізнавальний телеканал для сімей з дітьми дошкільного та шкільного віку. За успішний запуск та високі показники на старті був удостоєний Національної телевізійної премії «Телетріумф» у номінації «Відкриття року». ПЛЮСПЛЮС транслює кращі мультфільми, улюблені всіма поколіннями, а також розвиваючі та пізнавальні програми. З грудня 2012 року ПЛЮСПЛЮС має унікальне право трансляції кращих програмних продуктів Disney Channel. ПЛЮСПЛЮС є частиною групи «1+1 медіа».

 

Прес-служба каналу ПЛЮСПЛЮС

Категорiя: Медіарейтинги