Рекламні блоки на ТВ: короткі, але часто. Експерти і депутати погоджуються

94

“Скоротити тривалість рекламних блоків при збільшенні їх кількості” – такі думки висловили спікери під час конференції “Європейські стандарти надання послуг транскордонного мовлення та свобода отримання і передачі інформації в Україні: законодавчий аспект”, 9 квітня.

“В Україні один з найскладніших алгоритмів рекламних розривів, – зазначив Андрій Партика, гендиректор StarLight Sales – вони відрізняються для спортивних програм, дитячих, новин, серіалів… Все це призводить до того, що один розрив у нас може тривати 12-13 хвилин, що не є добре”.

На його думку, такий стан речей можна змінити. Як приклад він навів, що 4-6 розривів на рекламу існує в США. 4 – в Росії, від 2 – в ЄС.

Як зазначив Андрій Партика, телевізійна індустрія чекає від законодавців прискореного відображення в Законі про рекламу норм директиви ЄС до конвенції про транскордонне телебачення. Вона, зокрема, передбачає один рекламний розрив на 30 хвилин, а також більш ліберальне ставлення до порівняльної реклами.

Максим Лазебник, голова ВРК, погодився із тезами виступу Партики і висловився за те, щоб скоротити тривалість при збільшенні кількості рекламних блоків.

Як підкреслив нардеп Микола Княжицький, Комітет ВР зі свободи слова підтримує такі пропозиції.

Джерело: mediabusiness.com.ua