Телеканал ICTV на Великдень подивилася рекордна кількість українських чоловіків у віці 25-45 років

Середньодобова частка телеканалу (Shr ) 20 квітня по цільовій аудиторії чоловіків у віці 25-45, 50 тис.+ досягла максимального показника 18,05 % за період з початку 2014 року . У вечірній пік телеперегляд чоловіками художнього фільму «Люди в чорному – 3» досягла показника 35% (Shr).

Також, телеканал ICTV зайняв першу позицію за середньодобовою часткою за всіма комерційно привабливими аудиторіями: 20 квітня по аудиторії 18-54, 50 тисяч+ Shr=12,39%, по аудиторії 14-49, 50 тис+ Shr=13,29%, по аудиторії чоловіки 25-45, 50 тис.+ Shr=18,05%,; 21 квітня по аудиторії 18-54, 50 тисяч+ Shr=11,19%, по аудиторії 14-49, 50 тис+ Shr=11,68%, по аудиторії чоловіки 25-45, 50 тис.+ Shr=15,5%.

2 ,

*всі цифри наведені на підставі даних вимірювання телеперегляду по панелі Nielsen

Коротка довідка:

ICTV – національний телеканал, що входить до групи StarLightMedia. Заснований у 1992 році. Мовить у 93 містах України з населенням 50 тис+. Покриття – 98%. Ядро аудиторії ICTV – чоловіки у віці 25-45 років. Директор-президент ICTV Олександр Богуцький.

“Телекритика”

Категорiя: Медіарейтинги