Канал «Україна» увійшов до шорт-листу конкурсу The PromaxBDA

Канал Україна

Логотип і промо-кампанія проектів телеканалу “Україна” увійшли до шорт-листу міжнародного авторитетного конкурсу The PromaxBDA Promotion, Marketing and Design Global Excellence Awards 2014 року.

У цьому році дві роботи каналу «Україна» відібрані до шорт-листу конкурсу The PromaxBDA у номінаціях «Дизайн логотипу» та «Арт-режисура і Дизайн» (Art Direction & Design: Outdoor/ Environmental/ Transit Static Campaign).

1941

В категорії «Дизайн логотипу» телеканал «Україна» представив лого пост-шоу до документального фільму Ігоря Кобрина «1941. Заборонена правда». Автори фільму запропонували інакше поглянути на протистояння між Німеччиною та СРСР: це історія, котру довгий час приховували від громадськості. Кожна з п’яти серій фільму закінчувалась пост-шоу. При розробці логотипу, основною задачею було передати зміст пост-шоу: підкреслити наскільки тісно, насправді, зіштовхнулись дві системи, дві держави, два режими.

Суперниками каналу в цій категорії будуть: Adults Only, Foxtel Management; Junior Express, The Walt Disney Company Latin America; Much: MMVAS, Bell Media Agency; Mzansi Magic Rockville, Clearwater for Mzansi  Magic; Univision Communications Inc.”One for All”, Blanco-Lorenz Entertainment Branding Inc.

як дві краплі

Зовнішня промо-кампанія проекту «Як дві краплі» – в шорт-листі номінантів в категорії «Art Direction & Design». За право бути кращим промо проекту побореться з п’ятіркою конкурсантів, серед яких промо відомого американського серіалу «Безумці» (The Crazy Ones) компанії FОХ, робота німецької медіа компанії Prosiebensat.1, мексиканського Canal Once та інших.

Нагадаємо, що канал «Україна» двічі ставав срібним призером міжнародного конкурсу The PromaxBDA за графічне оформлення програми «Футбольний уік-енд» з Олександром Денисовим і за промо-кампанію програми «Критична точка».

The PromaxBDA Promotion, Marketing and Design Global Excellence Awards – це найпрестижніша міжнародна премія, що присуджується за видатні досягнення в медіа маркетингу, враховуючи всі складові проектів від промотування та дизайну, до брендингу і взаємодії з аудиторією.

Довідка про телеканал «Україна»

«Україна» — один з ведучих національних телеканалів країни. За підсумками 1 кварталу 2014 займає 2 місце в рейтингу загальнонаціональних каналів, з часткою 9,73%, рейтингом 2,13% за аудиторією старше 18 років, вибірка «50 тис.+». Дані дослідження телеаудиторії належать Індустріальному Телевізійному Комітету (ІТК), представлені каналом «Україна» за показниками rat%, shr%. Детальніше — в глосарії ІТК: http://www.itk.ua/ru/page/tv-dictionary/

Загальне покриття телеканалу «Україна» за підсумками 2013 року складає 97,2% всіх домогосподарств України. Передача сигналу здійснюється за допомогою аналогової передавальної мережі, кабельних мереж, мережі цифрового мовлення Т2 і через супутник. Кількість потенційних глядачів каналу складає 41 млн. осіб старше 4 років. В ефірі інформаційне, пізнавальне, розважальне, художнє і спортивне мовлення. Активно розвивається виробництво власних телепрограм, фільмів та серіалів. http://kanalukraina.tv

Прес-служба телеканалу “Україна