«TNS в Україні» проведе всеукраїнський екзит-пол на замовлення ICTV, «1+1», «України» та «Інтера»

TNS-logo1-300x272

«TNS в Україні» проведе всеукраїнський екзит-пол на замовлення чотирьох телеканалів: ICTV, «1+1», «України» та «Інтера». Про це йдеться у прес-релізі організації.

Метою дослідження є отримання оперативної інформації про хід голосування і результати позачергових виборів Президента України. Координацію дослідження здійснює заступник генерального директора TNS в Україні Світлана Винославська.

Вибірка – національна репрезентативна, по територіальним виборчим округам та по типу населених пунктів. Всього планується опитати 20 000 респондентів на 610 дільницях.

В анкеті всього буде 5 питань:

1. За якого кандидата Ви проголосували?

2. Коли Ви прийняли остаточне рішення голосувати саме за цього кандидата?

3. Вік

4. Стать

5. Рід занять

Компанія презентує дані екзит-полу на відповідних каналах в день виборів.

Довідка:

«TNS в Україні» – це представник світового лідера в галузі маркетингових досліджень «на замовлення» – компанії TNS. Україна є однією з 80 країн, де працює TNS, надаючи послуги на найвищому професійному рівні. З осені 2008 року TNS входить до складу Kantar Group, дослідницького підрозділу світового рекламно-комунікаційного холдингу WPP.

«TNS в Україні» є експертом у таких галузях: медіадослідження; дослідження нових продуктів та інновацій; дослідження бренду і комунікацій, іміджу марок і компаній; дослідження роздрібної торгівлі, поведінки і мотивації покупців; Stakeholder Management; проведення якісних досліджень.

Джерело: mediasapiens.ua