Канал «Україна» переміг у двох номінаціях конкурсу The PromaxBDA

Телеканал «Україна» здобув золото та бронзу міжнародного конкурсу The PromaxBDA Promotion, Marketing and Design Global Excellence Awards 2014, фінал якого відбувся 12 червня в Нью-Йорку.

Цього року одразу дві роботи каналу «Україна» завоювали нагороди на The PromaxBDA. У скарбничці телеканалу: «бронза» в номінації «Logo Design» і «золото» за «Art Direction & Design». Таким чином, телеканал «Україна» став першим українським телеканалом, який удостоївся першого місця на найпочеснішому конкурсі в області телевізійного маркетингу та дизайну.

Логотип пост-шоу до документального фільму Ігоря Кобрина «1941. Заборонена правда» отримав бронзову нагороду в номінації «Дизайн лого», обійшовши у фіналі The Walt Disney Company (Латинська Америка), Bell Media Agency (Канада), Univision Communications Inc. (Латинська Америка). Перше місце дісталося логотипу «Adults Only» компанії Foxtel Management (Австралія). Срібло — у Південно-Африканської компанії Mzansi Magic. Лого «1941. Заборонена правда» розробила арт-директор проекту Ірина Євстифеєва.

Тріумфом українського телевізійного дизайну стала перемога зовнішньої промо-кампанії проекту «Як Дві краплі» в номінації «Art Direction & Design: Outdoor/ Environmental/ Transit Static Campaign». Над втіленням ідеї працювали фахівці телеканалу «Україна»:

Арт-директор – Ірина Євстифеєва

Дизайнери – Влад Ходаковський, Костянтин Кравченко

Фотограф – Сергій Юшков

Гример – Ірина Белена

Менеджер проекту – Жанна Коба

Золоту нагороду канал отримав у компанії дуже гідних суперників — німецької медіа компанії Prosiebensat.1, американського каналу Fox8 та інших. Друге місце — у Foxtel Management (Австралія), третє — у Cаnal Once (Мексика).

Успіх коментує директор з маркетингу телеканалу «Україна» Ольга Шевченко:

«Нагороди PromaxBDA свого часу отримували CNN, Al Jazeera, Deutsche Welle, Disney і HBO. Бачити канал «Україна» в цьому списку, безумовно, приємно. Золото і бронза у двох номінаціях — заслуга роботи всієї команди. Вони довели, що українські фахівці в області телевізійного промо, маркетингу та дизайну можуть гідно змагатись зі світовими лідерами».

Нагадаємо, що це не перше досягнення каналу «Україна» на The PromaxBDA. У 2012 році канал завоював срібну статуетку за графічне оформлення програми «Футбольний уїк-енд» з Олександром Денисовим. У 2013 році друге місце в номінації «Public Service Announcement Campaign» отримала промо-кампанію програми «Критична точка».

The PromaxBDA Promotion, Marketing and Design Global Excellence Awards – найпрестижніша міжнародна премія за креативні досягнення в галузі медіа маркетингу та дизайну.