Канал «Україна»: успішний старт програми «Реальна містика»

UkraineПрем’єрний випуск програми телеканалу «Україна» став лідером слоту за аудиторією 18-54, міста 50+.

У понеділок, 12 січня, на телеканалі «Україна» відбулася прем’єра програми «Реальна містика». Перший випуск пройшов з такими показниками: частка 11,58%*, рейтинг 1,42%*, що дозволило програмі стати лідером слоту. На піку частка програми досягла 16,3% * і рейтинг 2,1%*.

Частка програми на 26%* вище середньої частки каналу за період 1-12 січня.

Як повідомлялося раніше, головна мета нового проекту телеканалу «Україна» — знайти матеріальне пояснення, на перший погляд, абсолютно загадкових і містичних подій. Героями програми стануть як прості глядачі, так і відомі всім українцям особистості.

* Дані розраховані для аудиторій у віці 18-54 у містах з населенням понад 50 тис.
Дані дослідження телевізійної аудиторії належать Індустріальному телевізійному комітету (ІТК), оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний альянс. Дані надані телеканалом “Україна”. Дані попередні на 13.01.2015. Дані надані за показниками rat% і shr%. Детальніше за показниками в глосарії ІТК:
http://tampanel.com.ua/about/glossary/

Ведучий проекту — Андрій Дебрін. Програма виходить на телеканалі «Україна» щопонеділка о 9:15.

Довідка про телеканал «Україна»

«Україна» — один з провідних національних телеканалів країни. За підсумками 2014 займає 2 місце в рейтингу загальнонаціональних каналів, з часткою 9,5%, рейтингом 1,5% за аудиторією 18-54 років, вибірка «50 тис. +». Дані дослідження телевізійної аудиторії належать Індустріальному телевізійному комітету (ІТК), оператор панелі — Nielsen; моніторинг – Комунікаційний альянс. Дані надані телеканалом «Україна» за показниками rat%, shr%. Детальніше — в глосарії ІТК: http://tampanel.com.ua/ru/about/pravila-oprilyudnennya-danix/

Загальне покриття телеканалу «Україна» за підсумками 2013 становить 97,2% всіх домогосподарств України. Передача сигналу здійснюється за допомогою аналогової передавальної мережі, кабельних мереж, мережі цифрового мовлення Т2 і через супутник. Кількість потенційних глядачів каналу становить 39 млн. осіб старше 4 років. В ефірі інформаційне, пізнавальне, розважальне, художнє і спортивне мовлення. Активно розвивається виробництво власних телепрограм, фільмів і серіалів. Канал «Україна» входить до ТОВ «Медіа Група Україна» (об’єднує також молодіжний телеканал «НЛО TV», тематичні канали «Футбол 1» / «Футбол 2», тематичний канал Індиго TV, «Регіональну Медіа Групу», сейлз-хаус «Медіапартнерство », компанію« Діджитал Скрінз »(oll.tv), продакшн-компанії«Теле Про», Front Cinema і«Допоможемо ТБ», а також холдинг«Сьогодні Мультимедіа»). http://kanalukraina.tv