Сайт СТБ вийшов на перше місце в українському Інтернеті серед жіночих сайтів

Останні дослідження показали, що сайт телеканалу СТБ stb.ua став найвідвідуванішим сайтом Уанету серед сайтів і розділів на порталах, які орієнтовані на жіночу аудиторію (дані gemiusAudience, 2014-12). На графіку – категорія «Жіночі» та розділи на порталах. (Розділ Ivona.bigmir.net входить до категорії «News», lady.mail.ru – до категорії «Портали».)

Диаграмма1

Причиною зростання stb.ua стали розвиток контенту, інтеграція з телеефіром СТБ та оновлений дизайн та функціонал сайту.

Катерина Микитюк, головний редактор сайту stb.ua: «Весь цей рік ми “ловили” побажання аудиторії: глядачі спілкувалися з проектами в Інтернеті, а ми передавали думку користувачів в телеефір. З’явилося багато опитувань, обговорень і голосувань – ми даємо глядачці можливість висловитися, відчути себе потрібною і важливою для СТБ. Весь рік ми відповідали на всі питання і давали максимум додаткового контенту: якщо в ефірі показували таблицю калорійності, ми обов’язково викладали її на сайті, прямо під час ефіру. Обличчя каналу стали більш доступні, ми відкривали їх “позаекранну” сторону. Користувачі люблять особливий стиль наших текстів за те, що редактори сайту розповідають про закулісся так, як розповіли б своїм друзям. Ми на зв’язку 24 години на добу, готові прийти на допомогу у будь-який момент і дати пораду. У глядачки з’явилося відчуття, що СТБ з нею тоді і там, де їй зручно. Ми створили на сайті комфортне середовище, таке щоб їй не здавалося, що вона погано розбирається в сайтах і тому не може знайти “той самий рецепт”. Якщо користувач завантажив відео на конкурс у неправильному форматі, ми не відхиляємо заявку, а телефонуємо і просимо перезавантажити відео ще раз, пояснюючи, у чому була помилка. Такий підхід до відносин з аудиторією дає результат. Зараз ми готуємося до нового сезону і приготували нові активності і фішки. Ми станемо для глядачки настільною книгою і близьким другом одночасно».

Федор Гречанінов, директор зі стратегічного розвитку групи StarLightMedia: «Сайт телеканалу СТБ став першим із всіх ресурсів, які працюють на нашій новій медіаплатформі. Наразі ми реалізуємо випробувані на stb.ua дизайнерські, технічні, маркетингові нововведення на наших інших сайтах».

stb.ua –  самий динамічно зростаючий сайт у Топ5 категорії «жіночі сайти» (woman.ru не вимірювався у 2013 році, дані gemiusAudience, 2014-12):

Диаграмма2

Тенденція року: за 2014-й рік категорія жіночих сайтів в Уанеті зросла на 10% за охопленням, хоча показник total internet, тобто, ринок у цілому виріс незначно.

Ще більш цікава тенденція, коли сайт телеканалу обходить за охопленням тематичні жіночі портали. Телеканал СТБ – багаторічний лідер українського телебачення по цільовій групі «жінки віку 18-54 років, що проживають в населених пунктах c 50 тисяч і більше жителів» в 2014-му році середня частка каналу склала 12,76 пункту рейтингу, відрив від найближчого конкурента – 17 %. Це відбувається за рахунок проектів власного виробництва, які продовжуються в онлайні.

 

StarLight Digital – підрозділ групи StarLightMedia (СТБ, Новий, ICTV, М1, М2, QTV), яке займається розвитком. Активний учасник української антипіратської ініціативи «Чисте небо». Компанія заснована у жовтні 2012 року. Керівник – Ксенія Корнеева.

Додаткова інформація – Ольга Ваганова, 067 502 99 41, vaganova.o@starlightmedia.ua