Аудиторія «Голос. Діти» на «1+1» перевищила 8 млн глядачів

Голос. Діти_сценаУ неділю, 1 лютого, на телеканалі «1+1» успішно стартував новий сезон єдиного в Україні дитячого вокального проекту «Голос. Діти». Прем’єрний випуск викликав неабиякий інтерес телеглядачів та зібрав високі показники: за аудиторією 18-54 (Україна) рейтинг першого випуску становив 7,7%, частка ― 19,5%, а  за аудиторією 4+ рейтинг – 8.5%, частка – 21.2%. Загальна аудиторія першої програми перевищила 8 млн глядачів (4+).


Таким чином, «Голос. Діти-2» став найрейтинговішим телепродуктом неділі та зі значним відривом лідирував у слоті показу.

Пік глядацької уваги припав на момент вибору тренерами проекту  вже відомого глядачам учасника першого сезону Ромчика Сасанчина (доля 25.7% за аудиторією 18-54%).

1+1 голос

 

 

Крім того, телеканал «1+1» став лідером дня за комерційною аудиторією 18-54 (вся Україна) з долею 12.4%:

 Снимок

 

Нагадаємо, проект «Голос. Діти» виходить на телеканалі «1+1» щонеділі о 21:00. Тренерами проекту стали Тіна Кароль, Потап та Наталя Могилевська. Ведучі – Катерина Осадча та Юрій Горбунов.

 

 

Показники розраховані на основі попередніх даних. Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані надані телеканалом 1+1. Показники розраховані для цільових аудиторій: 18-54 (Україна) та 4+ (Україна). Дані по загальній аудиторії ― rch# (4+). Слот «Голос. Діти» – 21:00-23:23, 01.02.2015. Детальніше про показники та визначення цільових аудиторій у глосарії ІТК http://tampanel.com.ua/about/glossary/

 

 

 

«Голос. Діти» – адаптація голландського формату компанії Talpa «The Voice Kids». За правилами проекту, з маленькими учасниками працюють зіркові тренери, які представляють різні стилі музики.

 

Учасниками проекту є діти у віці від 7 до 14 років. Зіркові наставники формують свої команди під час «сліпих прослуховувань» – вони сидять спиною до сцени та обирають учасників, орієнтуючись виключно на їх вокальні дані.