Телеканал «Україна» став лідером телеперегляду за період 16-22 лютого

За підсумками минулого тижня, за період з 16 по 22 лютого, канал «Україна» став лідером телеперегляду, посівши перше місце за комерційною аудиторією 18-54 з наступними показниками: частка – 10,87%, рейтинг – 1,84%*.

украина

За підсумками тижня телеканал «Україна» також зайняв другу позицію за аудиторією 18+ із середньою часткою 11,36% і рейтингом 2,32%**.

Найвищі показники за аудиторією 18-54 телеканал «Україна» продемонстрував 20 лютого (п’ятниця): частка – 11,51% і рейтинг – 1,82%*. У цей день значний внесок у показники телеперегляду каналу внесли проекти власного виробництва. Розширений вечірній випуск інформаційної програми «События» з Анною Панової став абсолютним лідером серед праймових інформаційних спецпроектів на каналах ТОП-6 по аудиторії 18-54. Він пройшов з наступними показниками: частка – 12,09% і рейтинг – 3,6%*, на 5% перевищивши середньодобову частку каналу. Основною темою випуску «Событий» цього вечора стали заходи з вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні, а в студію проекту був запрошений директор департаменту інформаційної політики МЗС України Євген Перебийніс.

20 лютого о 23:30 відбулася прем’єра унікального документального проекту «Звичайні зомбі. Як працює брехня», який розкрив глядачам правду про маніпуляції людською свідомістю. Трансляція дослідницького проекту пройшла з часткою 11,04% і рейтингом 1,58%*. Таким чином, проект «Звичайні зомбі. Як працює брехня» збільшив показники частки слоту 23:30-01:19 на 65% у порівнянні з даними слоту попередньої п’ятниці. Високі показники проекту свідчать про інтерес глядачів до документальних проектів.

* Дані розраховано для аудиторій віком 18-54 в містах з населенням більше 50 тис.

** Дані розраховано для аудиторій віком 18+ в містах з населенням більше 50 тис.

Дані дослідження телевізійної аудиторії належать Індустріальному Телевізійному Комітету (ІТК), оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний альянс. Дані надані телеканалом «Україна». Дані попередні за 21-22 лютого 2014 року. Дані надані за показниками rat% и shr%. Детальніше про показники в глосарії ІТК: http://tampanel.com.ua/about/glossary/

 

 

Довідка про телеканал «Україна»

«Україна» — один з провідних національних телеканалів країни. За підсумками 2014 р. займає 2 місце в рейтингу загальнонаціональних каналів, з часткою 9,5%, рейтингом 1,5% за аудиторією 18-54 років, вибірка «50 тис.+». Дані дослідження телеаудиторії належать Індустріальному Телевізійному Комітету (ІТК ), надані каналом «Україна» за показниками rat%, shr%. Детальніше – в глосарії ІТК: http://tampanel.com.ua/ru/about/pravila-oprilyudnennya-danix/

Загальне покриття телеканалу «Україна» за підсумками 2014 становить 93% всіх домогосподарств України. Передача сигналу здійснюється за допомогою аналогової передавальної мережі, кабельних мереж, мережі цифрового мовлення Т2 і через супутник. Кількість потенційних глядачів каналу становить 31,8 млн. осіб старше 4 років. В ефірі інформаційне, пізнавальне, розважальне, художнє і спортивне мовлення. Активно розвивається виробництво власних телепрограм, фільмів і серіалів. Канал «Україна» входить до ТОВ «Медіа Група Україна» (об’єднує також молодіжний телеканал «НЛО TV», тематичні канали «Футбол 1»/«Футбол 2», тематичний канал Індиго TV, «Регіональну Медіа Групу», сейлз-хаус «Медіапартнерство», компанію «Діджитал Скрінз »(oll.tv), продакшн-компанії «Теле Про», Front Cinema та «Допоможемо ТВ», а також холдинг «Сьогодні Мультімедіа»). http://kanalukraina.tv