Найбільше українських телеглядачів провели свої вихідні разом з 1+1. Канал лідирував із середньодобовою часткою 12,5% та часткою в пройм-таймі 17,1% (аудиторія 18-54, вся Україна).
Найпопулярнішою програмою вихідних став ТСН.Тиждень, рейтинг якого становив 7,5%, частка ― 18,1%.
Окрім ТСН.Тиждень, до списку найрейтинговіших програм українського телебачення увійшли ще дві програми телеканалу 1+1 – «Голос.Діти» та ТСН.
ТОП-5 найрейтинговіших програм на українському ТБ 21-22 лютого 2015
№ |
Програма |
Дата |
Канал |
Початок |
Завершення |
18-54 (Україна) |
|
rat% |
shr% |
||||||
1 |
ТСН.Тиждень |
22.02.2015 |
1+1 |
19:29 |
21:02 |
7.5 |
18.1 |
2 |
Голос. Діти |
22.02.2015 |
1+1 |
21:02 |
23:26 |
7.4 |
20.4 |
3 |
Голос. Діти |
21.02.2015 |
1+1 |
21:04 |
23:37 |
6.8 |
20.1 |
4 |
ТСН |
21.02.2015 |
1+1 |
19:29 |
20:13 |
6.5 |
17.4 |
5 |
1 за всіх |
22.02.2015 |
СТБ |
20:41 |
21:57 |
6.3 |
15.1 |
Показники розраховані на основі попередніх даних. Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані надані телеканалом 1+1. Показники розраховані для цільової аудиторії: 18-54 (Україна). Показники «ТСН-тиждень» ― середнє для двох частин програми. Детальніше по показникам та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК http://tampanel.com.ua/about/glossary/
По додаткову інформацію звертайтеся до прес-служби «1+1», +38 044 490 0101, media@1plus1.tv , www.1plus1.ua