Телеканал «Україна» запустив серію роликів «Готуймося до Великодня разом»

velikoden

В ефірі каналу «Україна» стартувала серія промо-роликів, підготовлених креативною командою телеканалу до свята Пасхи.

До одного з головних православних свят — Великодня, залишилося всього декілька днів. Для українців — це свято має особливе значення. До нього прийнято ретельно готуватися, і вже зовсім скоро столи в кожному будинку прикрасять традиційні крашанки, писанки і паски.

Спеціально до цього світлого свята на каналі «Україна» стартувала нова ефірна промо-кампанія, що складається з 7 відеороликів. Слоган кожного ролика — «Готуймось до Великодня разом». Головна ідея промо-кампанії в тому, щоб допомогти глядачам підготуватися до свята усвідомлено, і розповісти їм, який зміст вкладається в малюнки на святкових писанках. Адже у кожного зображення і кольору, виведеного на яєчній шкаралупі – є своє особливе значення. Наприклад, зображення птаха означає людську душу, хрест — це символ сонця, вогню, душі, а трикутник символізує небо, землю і людину. Блакитний колір — це символ здоров’я, жовтий — тепло і врожай, а червоний — добра, радості і життя. За сюжетом роликів майстер-писанкарі розписує яйця в традиційній манері, а поруч з’являється тлумачення значення малюнків і використаних кольорів.

Ольга Шевченко, директор департаменту просування бренду і продуктів каналу «Україна»:

«Дуже важливо, щоб ми не просто зберегли традицію прикрашати свій стіл великодніми стравами, а ще й робили це зі змістом. Наші пращури бачили в кожному малюнку, що прикрашає яєчну шкаралупу — особливий знак, що повинен був щось принести в будинок — щастя, багатий урожай, здоров’я тощо. За допомогою наших промо-роликів ми хочемо зберегти традиції і показати, що з допомогою їх можна зробити пасхальне свято ще більш знаковим».

Музичною темою ролика стала композиція «Time» у виконанні української співачки ONUKA. Ця композиція ввійшла до дебютного альбому виконавиці, а вона сама отримала престижну премію в номінації «Відкриття року».

Ідея ефірної промо-кампанії розроблена креативною командою каналу «Україна». Головною героїнею ролика і автором усіх малюнків на писанках стала Ірина Лубська, художник-сценограф. Автором ідеї став Сергій Рафальський, а в якості режисера виступив Микола Спичак. Над проектом працювали:

  • Ольга Шевченко, директор департаменту просування бренду і продуктів каналу
  • Світлана Бережна, начальник відділу анонсування
  • Сергій Рафальський, автор і копірайтер
  • Микола Спичак, режисер
  • Антон Корольов, дизайнер.

Спеціально до старту ефірної промо-кампанії також був запущений інтерактивний сайт, за допомогою якого користувачі можуть взяти участь в розфарбовуванні писанки. Для цього необхідно розмістити на своєму каналі в соціальній мережі Twitter повідомлення з хештегом #ТвітПісанка. При кожному 20-му твіті до малюнка на писанці додається ще один елемент. Після того, як малюнок буде завершено, найактивніший користувач отримає спеціальний ексклюзивний приз від телеканалу «Україна».

Готуйтеся до Великодня разом із каналом «Україна»!

 

Довідка про телеканал «Україна»

«Україна» — один з провідних національних телеканалів країни. За підсумками 2014 р. займає 2 місце в рейтингу загальнонаціональних каналів, з часткою 9,5%, рейтингом 1,5% за аудиторією 18-54 років, вибірка «50 тис.+». Дані дослідження телеаудиторії належать Індустріальному Телевізійному Комітету (ІТК ), надані каналом «Україна» за показниками rat%, shr%. Детальніше – в глосарії ІТК: http://tampanel.com.ua/ru/about/pravila-oprilyudnennya-danix/

Загальне покриття телеканалу «Україна» за підсумками 2014 становить 93% всіх домогосподарств України. Передача сигналу здійснюється за допомогою аналогової передавальної мережі, кабельних мереж, мережі цифрового мовлення Т2 і через супутник. Кількість потенційних глядачів каналу становить 31,8 млн. осіб старше 4 років. В ефірі інформаційне, пізнавальне, розважальне, художнє і спортивне мовлення. Активно розвивається виробництво власних телепрограм, фільмів і серіалів. Канал «Україна» входить до ТОВ «Медіа Група Україна» (об’єднує також молодіжний телеканал «НЛО TV», тематичні канали «Футбол 1»/«Футбол 2», тематичний канал Індиго TV, «Регіональну Медіа Групу», сейлз-хаус «Медіапартнерство», компанію «Діджитал Скрінз »(oll.tv), продакшн-компанії «Теле Про», Front Cinema та «Допоможемо ТВ», а також холдинг «Сьогодні Мультімедіа»). http://kanalukraina.tv