Фінальний матч «Дніпра» в Лізі Європи встановив абсолютний рейтинговий рекорд

27 травня пряма трансляція фіналу Ліги Європи УЄФА «Дніпро» – «Севілья» на каналі «2+2» стала самою рейтинговою програмою в Україні за останні два роки за чоловічою аудиторією 20 – 50 років. Телеканал «2+2» отримав рекордні в своїй історії показники дивлення за основними глядацькими аудиторіями.

 У вирішальному матчі Ліги Європи УЄФА за дніпропетровську команду  вболівали понад 4,5 млн. українських глядачів, а загальна глядацька аудиторія футбольного вечора на каналі «2+2» перевищила 6 200 000 осіб.

Безкомпромісне протистояння українського «Дніпра» та іспанської «Севільї»  на каналі «2+2» подивились 39,3% чоловіків у віці від 20 до 50 років у містах з населенням понад 50 тис. мешканців (частка аудиторії, shr%), а в пікові моменти зустрічі частка перевищила 55%. Рейтинг (rat%) телеканалу під час трансляції досягнув  11,5%. За аудиторією 18 – 54 (50 тис.+) частка становила – 28,2%, рейтинг – 8,3%.

Показники розраховані на основі попередніх даних (27.05.2015). Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані надані телеканалом «2+2». Показники розраховані для цільових аудиторій: 4+ (Україна), 18 – 54 (Україна), 18-54 (50 тис.+) чоловіки 20 – 50 (50 тис.+). Показники матчу Ліги Чемпіонів УЄФА «Дніпро» (Дніпропетровськ) – «Севілья» ― середнє для двох таймів. «футбольний вечір» – тайм-слот 20:00 – 25:15 (Cov#). Детальніше по показникам та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК http://tampanel.com.ua/about/glossary.

 

Прес-служба

каналу «2+2»