Прем’єрний успіх «Гвардії»

23 травня прем’єра телесеріалу «Гвардія» на каналі «2+2» отримала найвищі для серіалів показники в історії каналу. «Гвардію» подивились майже 6 млн. українців.

 

Прем’єра «Гвардії» зібрала біля екранів 11,6% чоловіків у віці від 20 до 50 років у містах з населенням понад 50 тис. мешканців (частка аудиторії, shr%). Рейтинг (rat%) телеканалу під час трансляції становив 2,6%.

 

 «Успіх «Гвардії» засвідчив високий творчий потенціал вітчизняного кіновиробництва і величезний запит українського суспільства на якісний патріотичний телевізійний продукт», – зазначив генеральний продюсер «2+2» Гліб Корнілов.

 

Також високими стали показники повторного показу «Гвардії» у неділю, 24 травня (8,5% – частка). Загалом серіал «Гвардія» на каналі «2+2» подивились понад 5 700 000 українців.

 

Показники розраховані на основі попередніх даних (23–24.05.2015). Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані надані телеканалом «2+2». Показники розраховані для цільових аудиторій: 4+ (Україна), чоловіки 20 – 50 (50 тис.+). Показники серіалу «Гвардія» ― середнє для чотирьох серій. Прайм – 19:00 – 23:00. Детальніше по показникам та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК http://tampanel.com.ua/about/glossary.

23 травня прем’єра телесеріалу «Гвардія» на каналі «2+2» отримала найвищі для серіалів показники в історії каналу. «Гвардію» подивились майже 6 млн. українців.

 

Прем’єра «Гвардії» зібрала біля екранів 11,6% чоловіків у віці від 20 до 50 років у містах з населенням понад 50 тис. мешканців (частка аудиторії, shr%). Рейтинг (rat%) телеканалу під час трансляції становив 2,6%.

 

 «Успіх «Гвардії» засвідчив високий творчий потенціал вітчизняного кіновиробництва і величезний запит українського суспільства на якісний патріотичний телевізійний продукт», – зазначив генеральний продюсер «2+2» Гліб Корнілов.

 

Також високими стали показники повторного показу «Гвардії» у неділю, 24 травня (8,5% – частка). Загалом серіал «Гвардія» на каналі «2+2» подивились понад 5 700 000 українців.

 

Показники розраховані на основі попередніх даних (23–24.05.2015). Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані надані телеканалом «2+2». Показники розраховані для цільових аудиторій: 4+ (Україна), чоловіки 20 – 50 (50 тис.+). Показники серіалу «Гвардія» ― середнє для чотирьох серій. Прайм – 19:00 – 23:00. Детальніше по показникам та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК http://tampanel.com.ua/about/glossary.