«События недели» — краща інформаційно-аналітична програма 7 червня

У неділю, 7 червня, інформаційно-аналітична програма «События недели» з Олегом Панютою стала лідером серед інформаційно-аналітичних програм за аудиторією 18-54.

Цього дня програма «События недели» також увійшла до ТОП-3 найкращих програм неділі. Середні показники проекту склали:

  • Аудиторія 18-54: частка — 14,41%, рейтинг — 3,32%*;
  • Аудиторія 18+: частка — 17,56, рейтинг — 5,02%**.

ukraina 07_06

Показники проекту за 7 червня стали кращими з початку 2015 року. Таким чином, програма збільшила свою середню частку за аудиторією 18+ на 29%**, а за аудиторією 18-54 на 34%*. У пікові моменти частка за аудиторією 18-54 становила 17,3%*.

Завдяки високому глядацькому інтересу у неділю канал «Україна» став лідером за аудиторією 18+ (частка — 13,47%, рейтинг — 2,3%**) та 18-54 (частка — 11,96%, рейтинг — 1,77 %*).

ukraina_07_06

У цей день популярністю у глядачів також користувалися мелодрами «А сніг кружляє…» (18-54: частка — 11,73%, рейтинг — 2,85%*) та «Ця жінка до мене» (18-54: частка — 10, 63%, рейтинг — 2,89%*).

Нагадаємо, канал «Україна» також став лідером телеперегляду за підсумками травня. Таким чином, канал «Україна» утримує перше місце за аудиторією 18-54 з початку року з наступними показниками: частка — 9,82%, рейтинг — 1,55%*.

* Дані розраховані для аудиторій у віці 18-54 вибірка “50 тис. +”.

** Дані розраховані для аудиторій у віці старше 18 років вибірка “50 тис. +”. Дані дослідження телевізійної аудиторії належать Індустріального телевізійного комітету (ІТК), надані телеканалом “Україна”. Дані попередні на 8 червня 2015 року. Дані надані за показниками rat% і shr%. Детальніше за показниками в глосарії ІТК.

Довідка про телеканал «Україна»

«Україна» — один з провідних національних телеканалів країни. За підсумками 1 кварталу 2015 р. займає 1 місце в рейтингу загальнонаціональних каналів, з часткою 9,85%, рейтингом 1,66% за аудиторією 18-54 років, вибірка «50 тис.+». Дані дослідження телеаудиторії належать Індустріальному Телевізійному Комітету (ІТК ), надані каналом «Україна» за показниками rat%, shr%. Детальніше — в глосарії ІТК: http://tampanel.com.ua/ru/about/pravila-oprilyudnennya-danix/

Загальне покриття телеканалу «Україна» за підсумками 2014 становить 93% всіх домогосподарств України. Передача сигналу здійснюється за допомогою аналогової передавальної мережі, кабельних мереж, мережі цифрового мовлення Т2 і через супутник. Кількість потенційних глядачів каналу становить 31,8 млн. осіб старше 4 років. В ефірі інформаційне, пізнавальне, розважальне, художнє і спортивне мовлення. Активно розвивається виробництво власних телепрограм, фільмів і серіалів. Канал «Україна» входить до ТОВ «Медіа Група Україна» (об’єднує також молодіжний телеканал «НЛО TV», тематичні канали «Футбол 1»/«Футбол 2», тематичний канал Індиго TV, «Регіональну Медіа Групу», сейлз-хаус «Медіапартнерство», компанію «Діджитал Скрінз »(oll.tv), продакшн-компанії «Теле Про», Front Cinema та «Допоможемо ТВ», а також холдинг «Сьогодні Мультімедіа»). http://kanalukraina.tv