Publicis Groupe профінансує 90 стартапів на честь свого ювілею

Publicis Groupe була заснована Марселем Блустейном-Бланше (Marcel Bleustein-Blanchet) у 1926 році у маленькій квартирі на Монмартрі в Парижі. Єдиним найманим співробітником був секретар. І навряд чи засновник міг собі уявити, що за 90 років його дітище стане однією з трьох найбільших рекламних груп у світі з майже 80 000 співробітників.

Однак, на початку Publicis Groupe виглядала як більшість сьогоднішніх стартапів. Тому, віддаючи шану як засновнику, так і духу підприємництва, притаманному співробітникам групи в усьому світі, Publicis Groupe вирішила відсвяткувати свою 90 річницю надавши супровід та фінансування 90 бізнес-проектам у цифровій сфері.

Щоб взяти участь в конкурсі, проект слід зареєструвати на платформі Publicis90 (www.publicis90.com). Не залежно від того, чи ви є студентом, чи виношуєте в голові стартап, чи вже досягли успіху як підприємець, чи навіть працюєте в Publicis Groupe – будь ласка, подавайте ваш проект і отримаєте шанс на підтримку групи. Взяти участь справді легко. Мета проекту теж проста – надати підприємцям можливість запустити проект, тобто вивести задум на новий рівень.

Прийом заявок на Publicis90 (www.publicis90.com) триватиме до 28 лютого 2016 р. Далі буде три раунди відбору: 2 на регіональному рівні (Північна та Південна  Америки, Азіатсько-Тихоокеанський регіон, Європа-Близький Схід-Африка) та один глобальний на чолі з міжнародним журі. Це журі й обере 90 проектів чи стартапів з усього світу для їх фінансової підтримки та просування.

Експерти Publicis Groupe з маркетингу, комунікацій, менеджменту та технологій супроводжуватимуть відібрані проекти. Фінансова підтримка складе від 10 000 Євро для проектів на стадії ідеї до 500 000 Євро для стартапів, які вже набирають оберти. Якщо ж переможуть проекти когось із співробітників Publicis Groupe, то для них буде задіяно спеціальну програму підтримки всередині групи.

Автори 90 проектів-переможців будуть запрошені на форум Viva Technology Paris (www.vivatechnologyparis.com). Захід, організований спільно Publicis Groupe та Groupe Les Echos, відбудеться 30 червня – 2 липня 2016 р. у паризькому Expo Exhibition Centre. Саме там і будуть вручені нагороди 90 обраним проектам.

Повні умови конкурсу наведено за адресою: http://www.publicis90.com/public/pdf/legals-en.pdf

Керівник Publicis Groupe Моріс Леві (Maurice Lévy) заявив: “Publicis 90 відповідає філософії Publicis Groupe та її засновника, Марселя Блустейна-Бланше. Ідея полягає в тому, щоб допомогти молодим підприємцям досягти своїх цілей. Не тільки за рахунок інвестицій, а й завдяки використанню ресурсів групи протягом року. Замість того, щоб дивитися назад і втішатися 90 роками своєї історії, ми дивимося вперед, простягаючи руку молодим підприємцям”.

 

Довідка:

Publicis Groupe (http://publicisgroupe.com) – одна з трьох найбільших інформаційних груп у світі, представлена у 108 країнах із близько 80 тисячами співробітників. В Україні Publicis Groupe – найбільший комунікаційно-рекламний холдинг, до якого входять 3 провідні медіа агентства Starcom, MediaVest і ZenithOptimedia, креативне агентство Saatchi & Saatchi та кілька спеціалізованих агентств. Загальна кількість співробітників – близько 300.