Канал «Україна» створив унікальне вишите полотно, присвячене Чорнобильської трагедії

photoТелеканал «Україна» спеціально розробив вишите полотно, присвячене 30-й річниці аварії на Чорнобильській АЕС.

Українці завжди надавали вишивці особливе символічне значення. Вишиті символи виконують не лише декоративну функцію, але й несуть смислове навантаження, мають сакральне значення. Кожен знак, зображений на вишивці, втілює якийсь образ, наприклад, Духа, божества, народження, родючості, любові, життя, смерті. Ці символи доповнюють національний код кожного українця.

Але тридцять років тому, коли на Чорнобильській АЕС сталася одна з найбільших техногенних катастроф, в код українців, поруч з древніми природними символами, влився ще один – символ радіації.

Світлана Бережна, начальник відділу анонсування: «Нам і наступним поколінням ще належить з цим жити. Необхідно переосмислити значення тієї страшної трагедії, зробити висновки. Наш обов’язок – не повторити подібне і зберегти пам’ять про тих, хто пожертвував ціною свого життя для ліквідації аварії. Нашій Україні необхідно переродитися і відтворитися».

Концепція полотна повністю розроблена креативною командою каналу «Україна». Над проектом працювали:

  • Тетяна Свєтлова, директор департаменту просування бренду та продуктів Каналу
  •  Світлана Бережна, креативний продюсер
  • Ірина Евстіфеева, арт-директор
  •  Шома Роман, автор ідеї
  •  Антон Корольов, автор візерунка
  •  Денис Сахарук, режисер монтажу
  •  Дарина Голубкова, лінійний продюсер
  •  Олександр Гаврилов, музика

Побачити унікальну вишивку глядачі зможуть в промо-ролику в ефірі телеканалу, а також на офіційних сторінках телеканалу, в соціальних мережах Facebook, ВКонтакте і Youtube.

Нагадаємо, що на телеканалі «Україна» покажуть продукти власного виробництва присвячені 30-й річниці аварії на Чорнобильській АЕС: мелодраму «Чорна Квітка» (23 квітня) і документальний фільм «Лазуровий пил» (26 квітня).

Довідка про телеканал «Україна»

«Україна» — один з провідних національних телеканалів країни. За підсумками 1-го кварталу 2016 р. займає 1 місце в рейтингу загальнонаціональних каналів, з часткою 11,25%, рейтингом 2,23% за аудиторією старше 18 років, вибірка «50 тис.+». Дані дослідження телеаудиторії належать Індустріальному Телевізійному Комітету (ІТК ), надані каналом «Україна» за показниками rat%, shr%. Детальніше — в глосарії ІТК: http://tampanel.com.ua/ru/about/pravila-oprilyudnennya-danix/

Загальне покриття телеканалу «Україна» на початок 2016 становить 91,1% всіх домогосподарств України. Передача сигналу здійснюється за допомогою аналогової передавальної мережі, кабельних мереж, мережі цифрового мовлення Т2 і через супутник. В ефірі інформаційне, пізнавальне, розважальне, художнє і спортивне мовлення. Активно розвивається виробництво власних телепрограм, фільмів і серіалів. Канал «Україна» входить до ТОВ «Медіа Група Україна» (об’єднує також молодіжний телеканал «НЛО TV», тематичні канали «Футбол 1»/«Футбол 2», тематичний канал Індиго TV, «Регіональну Медіа Групу», сейлз-хаус «Медіапартнерство», компанію «Діджитал Скрінз »(oll.tv), продакшн-компанії «Теле Про», Front Cinema та «Допоможемо ТВ», а також холдинг «Сьогодні Мультімедіа»). http://kanalukraina.tv