Матчі Євро–2016 на телеканалі «Україна» подивилися близько 23 млн осіб

graГоловна футбольна подія на каналі «Україна», яка проходила з 10 червня по 10 липня, зібрала біля екранів телевізорів майже 23 мільйони глядачів.Середня частка телеперегляду за всі матчі склала 20,78%* (19,03%**), середній рейтинг – 5,48% за аудиторіями 18-54 та 4+. Весь цей час канал «Україна» посідав перше місце в рейтингу загальнонаціональних телеканалів, збільшивши частку на 28% порівняно з періодом з початку року.

Найвищі показники продемонстрували поєдинки, у яких грала збірна України. Матчі Німеччина – Україна і Україна – Північна Ірландія потрапили до трійки найкращих програм з початку року на українському телебаченні.

Поєдинок проти німців пройшов з найвищими показниками: частка – 40,94%* (35,14%**), рейтинг – 13,47%* (12,45%**). Зустріч зі збірною Північної Ірландії зібрала такі показники: частка – 35,92%* (32,15%**), рейтинг – 9,35%* (9,01%**).

Фінальний матч Євро–2016, в якому зустрілися національні збірні Португалії та Франції, став другим у рейтингу українського телеперегляду, зібравши такі показники: частка – 35,31%* (31,52%**), рейтинг – 9,48%* ( 8,91%**).

Українці довели, що є футбольною нацією, яка уважно стежить за результатами Чемпіонату Європи.

Нагадаємо, що телеканал «Україна» – офіційний транслятор Чемпіонату Європи з футболу 2016 року в Україні.

 

 

* Дані розраховані для аудиторій віком 18-54 в містах із населенням понад 50 тис.

* * Дані розраховані для аудиторії Universe (4+, вся Україна).

Дані дослідження телевізійної аудиторії належать Індустріальному телевізійному комітету (ІТК), оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний альянс. Дані надані телеканалом “Україна”. Дані на 11 липня 2016 року. Дані надані за показниками rat% і shr%. Детальніше показниками в глосарії ІТК.

Довідка про телеканал «Україна»

 

«Україна» — один з провідних національних телеканалів країни. За підсумками 1-го кварталу 2016 р. займає 1 місце в рейтингу загальнонаціональних каналів, з часткою 11,25%, рейтингом 2,23% за аудиторією старше 18 років, вибірка «50 тис.+». Дані дослідження телеаудиторії належать Індустріальному Телевізійному Комітету (ІТК ), надані каналом «Україна» за показниками rat%, shr%. Детальніше — в глосарії ІТК: http://tampanel.com.ua/ru/about/pravila-oprilyudnennya-danix/

Загальне покриття телеканалу «Україна» на початок 2016 становить 91,1% всіх домогосподарств України. Передача сигналу здійснюється за допомогою аналогової передавальної мережі, кабельних мереж, мережі цифрового мовлення Т2 і через супутник. В ефірі інформаційне, пізнавальне, розважальне, художнє і спортивне мовлення. Активно розвивається виробництво власних телепрограм, фільмів і серіалів. Канал «Україна» входить до ТОВ «Медіа Група Україна» (об’єднує також молодіжний телеканал «НЛО TV», тематичні канали «Футбол 1»/«Футбол 2», тематичний канал Індиго TV, «Регіональну Медіа Групу», сейлз-хаус «Медіапартнерство», компанію «Діджитал Скрінз »(oll.tv), продакшн-компанії «Теле Про», Front Cinema та «Допоможемо ТВ», а також холдинг «Сьогодні Мультімедіа»). http://kanalukraina.tv