22 вересня 2016 року в Hyatt Regency Kiev в рамках KIEV MEDIA WEEK відбудеться найочікуваніша подія медіабізнесу – Конференція «Телебачення як Бізнес»

TelebachennyaYakBizness_logoКонференція «Телебачення як Бізнес 2016» – це вже сьома за рахунком щорічна зустріч телевізійної індустрії, на якій провідні телевізійні бренди та кращі медіаспеціалісти в модерованому потоці дискусій говорять про актуальний контент, фінанси, менеджмент та новітні медіа технології.

У програмі конференції «Телебачення як Бізнес» 2016:

САМІТ МЕДІАЛІДЕРІВ – за участю Олександра Богуцького, директора-президента ICTV (модератор), Олександра Ткаченка, генерального директора 1 + 1 Медіа, Євгена Лященка, директора Медіа-холдингу “Медіа Група Україна”, Влада Ряшина, засновника і Генерального Продюсера Star Media і Сергія Созановського, Співзасновника FILM. UA Group.

РЕКЛАМНИЙ РИНОК – за участю Андрія Федоріва (Всеукраїнська рекламна коаліція), Андрія Андрющенка (Initiative), Тетяни Катрич (AGAMA communications), Павла Таяновського (Carat Ukraine) та Олексія Вірко (Havas Media).

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ «ПРОМО 360°» за участю Ольги Захарової (канал «Україна») – модератора дискусії, Олени Мартинової (1 + 1 медіа), Ольги Балабан ( «Новий канал»), Тетяни Світлової (канал «Україна») та Олексія Пасічника ( «Інтер»).

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ «ЗАПУСК НОВОГО КАНАЛУ. ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ НОВАЧКАМ» під модерацією Віктора Шкробота (FILM.UA). Канали, представники яких запрошені до дискусії: Bolt, FilmUA Drama, FilmUA Action, Brain TV, Kvartal TV, Історія ЕМ, Фермер і агро ТВ, Epoque, ТК ДАЧА.

Також програма конференції включає безліч цікавих доповідей про реалізацію проектів, аналіз ринку реклами та інші актуальні теми індустрії.

Вартість участі:

4 480 грн. при оплаті до 31 серпня 2016

5 320 грн. при оплаті з 1 вересня по 22 вересня 2016

 

Слідкуйте за новинами на сайті Конференції  та на офіційній сторінці заходу Фейсбук.