Сейлз-хаус «Медіапартнерство» підсилює продаж спонсорських проектів

mediacentre-fotos-MediapartnerstvoЗ 2017 року «Медіа Група Україна» відновлює прямі продажі спонсорства на медійних ресурсах, що входять до Групи, через власний сейлз-хаус «Медіапартнерство». Починаючи з жовтня 2016 року, планування спонсорських продажів на 2017 рік здійснюється департаментом спонсорства сейлз-хаусу. У 2017 році з агентством CMS, яке з 2012 року реалізовувало продаж спонсорства на каналах «Медіа Групи Україна», співпраця продовжиться на стандартних, не ексклюзивних умовах.

Evgeniy Lyaschenko«Всі останні структурні зміни в рекламному бізнесі «Медіа Групи Україна» пов’язані з підвищенням ефективності співробітництва з нашими партнерами. В рамках єдиного сейлз-хаусу «Медіапартнерство» ми об’єднали прямі продажі ТВ реклами, продаж реклами в газеті «Сегодня» і на сайті Сегодня.ua, а також реклами в журналі і на сайті світового бренду Vogue в Україні.

Природним продовженням цього процесу є активний вихід нашого сейлз-хаусу на ринок спонсорства. Синергія всіх напрямків дозволяє надавати клієнтам комплексні мультимедійні рішення. Логічно, коли клієнт отримує весь комплекс послуг з одних рук – це зручно і клієнтам і самим медіаресурсам», – пояснив зміни директор «Медіа Групи Україна» Євген Лященко.

Julia Kostetskaya«Одне з головних завдань сейлз-хаусу «Медіапартнерство» – надавати нашим клієнтам сервіс по єдиному високому стандарту, пропонуючи весь спектр рекламних можливостей на високорейтингових ресурсах «Медіа Групи Україна». Продаж спонсорських проектів – затребувана послуга, яка вимагає нестандартних оперативних рішень, і поряд з прямою рекламою користується підвищеним попитом з боку рекламодавців. Саме тому і було прийнято рішення сконцентрувати всі продажі реклами і спонсорства в власному сейлз-хаусі. Переваги для клієнтів очевидні: це і єдина стратегія продажів, прозора система ціноутворення, пропозиція і реалізація мультимедійних проектів», – заявила директор сейлз-хаусу «Медіапартнерство» Юлія Костецька.

Tatyana VozniukКерівником департаменту спонсорських продажів сейлз-хаусу «Медіапартнерство» призначено Тетяну Вознюк. Раніше Тетяна займала ключові позиції у великих міжнародних компаніях – працювала керівником відділу з продажу спонсорства та реклами в Discovery Україна, займала позицію керівника групи по роботі з клієнтами холдингу «1 + 1 медіа».

Продаж спонсорських пропозицій на каналах «Футбол 1 / Футбол 2» в 2017 році буде як і раніше здійснюватиметься компанією «Спорт Маркет Плюс» на ексклюзивних умовах.

 

Довідка. Медійний портфель «Медіа Групи Україна» в даний час представлений наступними ресурсами: ТВ-канали: загальнонаціональний телеканал «Україна», «НЛО TV» і «Індиго TV», тематичні телеканали «Футбол 1» і «Футбол 2», а також телеканали Регіональної Медіа Групи – «Донбас», «34 канал», «Сигма». Інтернет: сайти vogue.ua, segodnya.ua, kanalukraina.tv, footballua.tv, nlotv.com, indigotv.com.ua. Друковані ЗМІ: журнал Vogue, газети «Сегодня», «Донецкие новости», «Приазовский рабочий». Медіа-активи «Медіа Групи Україна» покривають 66% сукупної аудиторії медіа 18-54, 50 тис + за середній місяць (перетин).