Канал «Україна» став лідером телеперегляду за квітень

У квітні 2017 року канал «Україна» посів перше місце серед загальнонаціональних каналів відразу за двома аудиторіями – 18+ та 18-54. Таким чином, за період з січня 2017 року канал «Україна» залишається лідером за аудиторією 18-54 (частка – 10,57%, рейтинг – 1,60%*).

Середні показники каналу за квітень 2017 року склали:

• 18 +: частка – 12,55%, рейтинг – 2,15%**

• 18-54: частка – 10,13%, рейтинг – 1,40%*

Лідерські позиції демонструє інформаційне мовлення каналу «Україна». Успішною з точки зору показників телеперегляду, стала інформаційна програма «Сьогодні» о 19:00. За підсумками місяця програма зайняла 1-е місце в слоті з середньою часткою 10,25%* за аудиторією 18-54. Позитивну динаміку також показала інформаційно-аналітична програма «События недели» з Олегом Панютою. Середня частка за аудиторією 18-54 склала 12,09%*.

20 квітня головне соціальне ток-шоу країни «Говорить Україна» з Олексієм Сухановим відзначило своє п’ятиріччя, святковий випуск програми пройшов із наступними показниками: за аудиторією 18-54 частка склала 11,72%, рейтинг – 3,54%*; частка – 16,72%, рейтинг – 6,69%​​** за аудиторією 18+.

Високі показники продемонструвала й інформаційно-розважальна програма «Ранок з Україною». За підсумками квітня проект став лідером у слоті із середньою часткою 10,73%* за аудиторією 18-54.

Продовжують нарощувати популярність серед телеглядачів і продукти власного виробництва каналу «Україна», а саме детективні історії третього сезону україномовного проекту «Агенти справедливості». Середня частка за аудиторією 18-54 склала 10,56%*. Проект «Історія одного злочину» за підсумками квітня зайняв перше місце в слоті з середньою часткою 9,88%* за аудиторією 18-54. П’ятий сезон документального скріптед-реаліті «Реальна містика» також став лідером телеперегляду у своєму слоті із середньою часткою 12,79%*.

Вагомий внесок у поліпшення рейтингових показників зробили і кіно-серіальні продукти. Фільм «Протистояння» став у квітні одним із найуспішніших на каналі «Україна». 4-серійна картина виробництва кінокомпанії Star Media пройшла з середньою часткою 12,70%* за аудиторією 18-54, посівши перше місце в слоті.

4-серійна мелодрама «Чорна квітка» власного виробництва, яку показали в ефірі каналу «Україна» спеціально до Дня пам’яті катастрофи на Чорнобильській АЕС, посіла перше місце в слоті з середньою часткою 11,61%* за аудиторією 18-54.

 

* Дані розраховані для аудиторій у віці 18-54 вибірка «50 тис. +».
** Дані розраховані для аудиторій у віці старше 18 років вибірка «50 тис. +».

Дані дослідження телевізійної аудиторії належать Індустріального телевізійного комітету (ІТК), надані телеканалом «Україна», оператор панелі – Nielsen, мониторінг – Комунікаційний Альянс. Дані попередні на 30 червня 2015 року. Дані надані за показниками rat% і shr%. Детальніше за показниками в глосарії ІТК.

Джерело: http://kanalukraina.tv