“Медіа Група Україна” створює Департамент продажів телевізійного контенту

уу“Медіа Група Україна” в рамках стратегії нарощування виробництва власного кіносерального контенту створює Департамент продажів телевізійного контенту.

Директором департаменту призначено Ірину Черняк, яка  також очолює департамент із закупівель програм каналу “Україна”.

Завданням Департаменту продажів телевізійного контенту є реалізація стратегії розвитку продажів ТБ-контенту, виробленого продакшен-компаніями Медіа Групи, а також в партнерстві з іншими виробниками.

На новій посаді Ірина відповідатиме за стратегію та управління продажами ТБ-контенту, вихід його на нові ринки і території.

Євген Лященко, директор «Медіа Групи Україна»: «Розвиток і збільшення обсягів власного виробництва – одне з стратегічних завдань “Медіа Групи Україна”. Завдання, які стоять перед новою структурою – побудова ефективної бізнес-моделі продажів ТБ-контенту на світові ринки, розширення територій присутності контенту власного виробництва і його монетизація. Важливо, що у Ірини є досвід як в закупівлі контенту, так і в продажах, її експертиза у медіа-бізнесі дозволяє нам розраховувати на реалізацію бізнес-планів».

Ірина Черняк, директор Департаменту продажів телевізійного контенту ”Медіа Групи Україна”: «”Медіа Група Україна” з кожним роком істотно збільшує обсяги власного виробництва. Ми відчуваємо постійну зацікавленість у нашому продукті партнерів на зовнішніх ринках. У нас вже є достатній досвід успішних продажів контенту, а створення повноцінної структури дозволить більш повно і якісно відповідати на запити покупців. Це призначення – важливий і відповідальний крок для мене. Якісний, розрахований на широку аудиторію контент, і сильна команда дозволять нам вийти на нові ринки і досягти всіх поставлених цілей».

Ірина Черняк

Ірина Черняк, досвідчений телевізійний менеджер, працює в індустрії понад 13 років.

До команди телеканалу «Україна» Ірина приєдналася в березні 2013 року, до цього займалася закупівлею і продажем програмного продукту у великих медійних українських і міжнародних компаніях.

Кілька років Ірина була директором з продажу програмного продукту міжнародної компанії Endemol Worldwide Distribution для країн СНД, Балтії та Балкан.