Publicis Groupe призначила нового керівника в Україні

Enver KikavaPublicis Groupe інформує про призначення Енвера Кікави на посаду CEO офісу в Україні з метою ще більшого підсилення команди та укріплення своїх позицій на ринку.

Енвер буде працювати під керівництвом Олега Попенка, CEO Східної Європи. У відповідності до нової організаційної структури Publicis Groupe у світі, цей регіон увійшов до географічного ринку Північна та Східна Європа на чолі з Яреком Жебінскі.

У Енвера Кікави більше 15 років досвіду в рекламі та медіа. Він приєднався до агенції Starcom у 2003 році як спеціаліст з досліджень та аналітики, а вже з 2008 року був призначений на посаду виконавчого директора. Під його керівництвом Starcom постійно демонстрував високі показники ефективності роботи і клієнтського задоволення, займаючи лідируючі позиції у спеціалізованих рейтингах, включаючи такі нагороди як «Агенція року». У 2017 році Енвер став директором із медіабізнесу Publicis One і відповідав за розвиток декількох брендів медійних агентств.

 «Ця нова роль для мене – велика честь і водночас велика відповідальність. Наші клієнти на глобальному рівні та в Україні перебувають у постійному пошуку нових комунікаційних підходів і джерел для розвитку свого бізнесу в умовах зростаючої економічної невизначеності і швидкісних технологічних змін. Ми віримо, що інтегрована пропозиція, заснована на алхімії креативу та технологій, якраз і є найбільш ефективною відповіддю на ці виклики. В Україні група Publicis представлена сильними агентськими брендами у всіх ключових дисциплінах, таких як креатив, медіа і перформанс-маркетинг. Це дає нам можливість надавати поточним та майбутнім клієнтам повноцінну комплексну пропозицію на кожному з етапів взаємодії з покупцем. Свою основну роль на посаді CEO я вбачаю в тому, щоб допомогти командам наших агенцій у повній мірі реалізувати цей унікальний потенціал», – прокоментував призначення Енвер Кікава.

 «У нашого українського офісу вражаюча історія досягнень: з маленької агенції йому вдалось вирости у найбільшу комунікаційну групу. Протягом двох десятиліть ми – серед лідерів ринку. Це стало можливим лише завдяки постійному розвиткові і пошуку нових результативних рішень у тих напрямках, які є найбільш значущими для бізнесу наших клієнтів. Я упевнений, що Енвер – саме той керівник, який зможе додати додаткової динаміки процесу трансформації групи, що відбувається на фоні тектонічних змін у рекламній індустрії», – резюмував CEO Publicis Groupe у Східній Європі Олег Попенко.

Як повідомлялось раніше, Publicis Groupe прийняла рішення розширити інтегровану модель організації бізнесу у тих країнах, в яких присутня, об’єднавши їх в 8 географічних ринків (ринок Азії, Близького Сходу і Африки, Великобританії, Франції, ринок DACH (Німеччина, Австрія, Швейцарія), Північна і Східна Європа, Південна Європа, Північна Америка і Латинська Америка). Для кожного із географічних ринків призначений CEO.

ddПро Publicis Groupe – The Power of One

Publicis Groupe [Euronext Paris FR0000130577, CAC 40] – світовий лідер у маркетингу, комунікаціях і діджитал-трансформації, основаних на алхімії креативу й технологій. Завдяки модульній організації, Publicis Groupe надає своїм клієнтам зручний доступ до своїх інструментів і експертизи. Структура Publicis Groupe складається з 4 центрів рішень (Solution Hubs): Publicis Communications (Publicis Worldwide, Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, BBH, Marcel, Fallon, MSL, Prodigious), Publicis Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics, Digitas), Publicis.Sapient (SapientRazorfish і Sapient Consulting) і Publicis Health. В офісах групи, які відкриті у більше, ніж 100 країн, працює більше 80,000 спеціалістів.

 www.publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook: www.facebook.com/publicisgroupe |

LinkedIn: Publicis Groupe | http://www.youtube.com/user/PublicisGroupe | Viva la Difference!