Українська команда «Saatchi&Saatchi» отримала 2 нагороди на міжнародному фестивалі «Red Dot Award – 2018»

Одразу два проекти Saatchi&Saatchi  отримала нагороди на престижному міжнародному фестивалі Red Dot Award 2018.

Журі фестивалю відзначило дві роботи агентства – проект «Парки України: Encoded Identity», що отримав Red Dot: Best of the Best, та відео для компанії AXA Insurance «AXA – NUN» - Red Dot.

«Чим складніше задача, тим цікавіше її вирішувати. Як у одному, так і у  другому кейсі перед нами поставили саме таку мету. Виконати 86 логотипів, унікальних, але в той же час об’єднаних одним стилем? Таким чином, щоб вони були ще й інформативними? Це доволі клопітке та непросте завдання. Тепер у кожного парка є своя унікальна візуалізація, а гості можуть зазирнути всередину лише, глянувши на логотип. Для другого кейсу ми використали нестандартний формат передачі важливого соціального меседжа. Зважаючи на такі високі нагороди, з поставленими завданнями ми впорались», – прокоментував отримання нагород креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine Костянтин Шнайдер.

NPU (2)Проект «Парки України: Encoded Identity» розроблений для Української асоціації активного та екологічного туризму.

Основна мета – зробити єдиний зрозумілий візуальний образ для кожного національного парку України. В України їх налічується 86 – кожний з унікальною різноманітною флорою, фауною, пейзажами та водоймами.

Для того, щоб відобразити їх унікальність, команда агенції розробила серію позначень природних ресурсів, які розташовані на території кожного з парків.

Таким чином, кожний парк отримав свій унікальний логотип в єдиному стилі з візуальним поясненням його пам’яток. Відтепер кожний відвідувач може визначити,  що варто шукати в тому чи іншому паркові, лище глянувши на логотип.

Детальніше за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=-wm_HXZuHvM

Команда кейсу «Парки України: Encoded Identity»:

Костя Шнайдер, Creative Director

Олександр Кочубей, Copywriter

Дмитро Мамонтов, Copywriter

Філіп Хопта, Art Director

Ксенія Болдур, Designer

Олександр Радіч, Head of Design Studio

Альона Орловська, Group Account Director

ДAXA (2)ругу нагороду агенція отримала за відео для компанії «AXA Insurance».

Воно у нестандартному для соціальної реклами форматі було розкрито проблему використання смартфонів під час водіння, що за статистикою, спричиняє одну з чотирьох автомобільних аварій.

Детальніше за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=PtWX_Z_kWL4

Команда кейсу «AXA – NUN»:

Костя Шнайдер, Creative Director

Дмитрой Мамонтов, Copywriter

Наталія Івашина, Account Director