Performics став digital-партнером Pernod Ricard в Україні

PFX_new logo

Агенція Performics за результатами digital-тендеру стала партнером Pernod Ricard в Україні й буде надавати digital-послуги, у тому  числі SMM, для брендів компанії. Серед них такі відомі торгові марки, як Chivas, Jameson, Absolut та інші.

Pernod Ricard – компанія з понад 30-річною історією, що досягла впевненої позиції на глобальному ринку вина й міцних алкогольних напоїв.

На даному етапі компанія є світовим лідером у преміальному й престижному сегментах міцних алкогольних напоїв. До числа основних брендів входять: ARARAT, Chivas, Martell, Olmeca, Jameson, Beefeater, Ballantine’s, G.H.Mumm, Perrier-Jouët, Malibu та Absolut. Діяльність компанії здійснюється у понад 70 країнах світу.

«Я дуже вдячний Pernord Ricard за цікаві задачі та можливість проявити наші знання та досвід по роботі з контентом, лідерами думок та digital-активностях, а також команді, яка доклала максимум зусиль, щоб підготувати прекрасний конкурентний продукт. Упевнений, разом ми створимо багато успішних та ефективних проектів», – додав директор агенції Performics Дмитро Мелінишин.

Про агенцію Performics

Performics у ролі перформанс-маркетинг агенції є провідним драйвером росту доходів для багатьох відомих брендів у світі.

Через глобальну мережу, представлену у 57 країнах, Performics використовує дані, технології і таланти для створення та конвертації споживчого попиту через пошук , соціальні медіа, display, e-commerce та офлайн-канали. Performics створено для перманентного досягнення результату.

Performics є частиною Publicis Media із штаб-квартирою в Чикаго та входить до складу Publicis Groupe. Більше деталей – на сайті www.performics.com.