Ольга Воронова очолила Starcom Ukraine

У квітні 2019 року на посаду управляючого директора медійної рекламної агенції Starcom Ukraine, що входить до складу комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine, призначена Ольга Воронова. 

Olga Voronova«Ольга – сильна та динамічна лідерка, яка здатна згуртувати та мотивувати команду. Я упевнений, що з її приходом продукт та сервіс Starcom Ukraine стане ще кращим та якіснішим», – прокоментував призначення CEO Publicis Groupe Ukraine Енвер Кікава.

У виконавчого директора Starcom Ukraine Ольги Воронової близько 17 років досвіду у рекламі та медіа.

Вона приєдналась до Publicis Groupe Ukraine у 2017 році управляючим директором Spark Foundry (на той момент – Mediavest) та лише за два роки покращила позиції агенції на ринку, посприяла вдосконаленню медійного продукту, поглибила співпрацю із поточними клієнтами та завоювала прихильність нових.

«Я щиро вдячна команді Spark Foundry за ці два роки, наповнені яскравими проектами, непростими рішеннями, прекрасними людьми і командним духом. Рада бути частиною Publicis Groupe і прийняти новий виклик. Мені імпонує Human Experience (HX) – унікальна глобальна філософія Starcom, що орієнтована на рішення клієнтських задач. Вважаю, що її потенціал всередині організації ще потужніший, тому моїм першочерговим завданням буде підтримка та імплементація цього підходу», – додала управляюча директорка Starcom Ukraine Ольга Воронова.

Олексій Осадчий залишає позицію виконавчого директора Starcom Ukraine, щоб взяти на себе роль Chief Strategy Officer Publicis Groupe Ukraine. На новій посаді Олексій сконцентрується на створенні стратегічного інтеграційного продукту для клієнтів групи, що включатиме максимальний набір інструментів задля досягнення ефективних бізнес-результатів.

Про Starcom

Starcom – це всесвітньо відома комунікаційна медіаагенція з філософією Human Experience. Ми віримо, що в алхімії людей та технологій можна створювати досвіди, які полюблять люди, та які необхідні брендам. Starcom налічує більш ніж 5 000 працівників в усьому світі та співпрацює, як з компаніями зі світовим іменем на ринку, так і новими брендами, серед яких Airbnb, The Coca-Cola Company, Fiat Chrysler Automobiles, Kellogg Company, Kraft Heinz, Samsung, Visa та інші. Starcom входить до Publicis Media, який у свою чергу є одним із чотирьох центрів рішень у Publicis Groupe.

 Про Publicis Groupe – The Power of One

Publicis Groupe [Euronext Paris FR0000130577, CAC 40] – світовий лідер у маркетингу, комунікаціях і діджитал-трансформації, основаних на алхімії креативу й технологій. Завдяки модульній організації, Publicis Groupe надає своїм клієнтам зручний доступ до своїх інструментів і експертизи. Структура Publicis Groupe складається з 4 центрів рішень (Solution Hubs): Publicis Communications (Publicis Worldwide, Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, BBH, Marcel, Fallon, MSL, Prodigious), Publicis Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics, Digitas), Publicis.Sapient (SapientRazorfish і Sapient Consulting) і Publicis Health. В офісах групи, які відкриті у більше, ніж 100 країн, працює більше 80,000 спеціалістів.