ADAMI Media Prize: український проект отримав особливу відзнаку премії

Після офіційного оголошення цього року номінантів на премію ADAMI Media Prize у прямому ефірі на студії Першого каналу Громадського мовника Грузії, ADAMI оголосив три спеціальні відзнаки, а також одну спеціальну відзнаку для роботи, що висвітлює Covid-19 та різноманітність. Вони були оголошені у прямому ефірі телепрограми «Хто до нас приходить» 20 жовтня на молдавському громадському телеканалі TRM.

“Борщ – таємний інгредієнт” (України, Наталка Якимович) увійшов до трійки проектів, що отримали спеціальну відзнаку премії.

Special mention_UkraineУ теле-шоу «Борщ – таємний інгредієнт» відомий топ шеф Євген Клопотенко подорожує Україною, щоби знайти регіональні особливості та секрети традиційного бурякового супу. Епізод серіалу про єврейський борщ в Одесі був відзначений спеціальною нагородою премії ADAMI за культурну різноманітність у Східній Європі.

Цього року понад 300 заявок з Вірменії, Азербайджану, Білорусі, Грузії, Молдови та України були оцінені міжнародним журі, яке зібралося в Любляні, Словенія, а також протягом двох засідань журі онлайн. Дванадцять номінантів були відібрані у різних призових категорій, на додаток до трьох проектів, які отримали особливі відзнаки за свою чудову роботу.

Медіа-премія ADAMI за культурне різноманіття у Східній Європі є найбільшою платформою такого роду для медіа-мереж з питань інтеграції та етнічних чи релігійних меншин у шести країнах Східного партнерства ЄС. Телерадіокомпанії, режисери та журналісти щороку запрошуються подавати свої найкращі роботи на престижний конкурс премії ADAMI Media Prize. Призи присуджуються у шести категоріях: художній, документальний, новини, студентські роботи, веб-сайти та Інтернет-відео.

Переможці цьогорічного конкурсу будуть оголошені в міжнародному прямому ефірі 10 грудня 2020 року.