Нова Наглядова Рада ВРК 2020-2022

VRK new radaНайбільша громадська організація рекламно-комунікаційного ринку України Всеукраїнська Рекламна Коаліція анонсувала новий склад свого керівного органу – Наглядової Ради.

21 жовтня відбулись Загальні Збори членів Всеукраїнської Рекламної Коаліції (ВРК). Відповідно до Статуту Коаліції, Загальні Збори є Вищим керівним органом організації та скликаються один раз на два роки. А Наглядова Рада Коаліції є постійно діючим колегіальним наглядовим органом Коаліції і є підзвітною Загальним Зборам Коаліції, забезпечуючи виконання прийнятих ними рішень та покладених на неї завдань.

Вперше Загальні Збори пройшли в онлайн форматі. На порядку денному була доповідь Дирекції про діяльність ВРК та звіт Наглядової Ради попереднього скликання, а голосування за членів нової Наглядової Ради 2020-2022 відбулось по завершенню Загальних Зборів в форматі online голосування. Правом голосу володіли лише дійсні члени ВРК.Станом на жовтень 2020 року до складу ВРК входить 163 члени, з яких 119 мали право голосу. Серед членів Коаліції лідери та найбільш активні гравці рекламно-комунікаційного ринку: комунікаційні та медіа агентства, дослідницькі і медіа компанії, рекламодавці, галузеві громадські асоціації та індустріальні комітети.

Голосування за членів нової Наглядової Ради ВРК 2020-2022 завершено. До нового складу було обрано наступних представників рекламного ринку та зафіксовані напрямки майбутнього розвитку ВРК на найближчі 2 роки: 

  • Олена Андрієнко, Publicis Groupe – GR, правове регулювання рекламної діяльності, аналіз законопроектів, що стосуються рекламної сфери
  • Анастасія Байдаченко, IAB Ukraine – Internet/Digital реклама
  • Сергій Борсук, Universal Media Group – Радіо Реклама
  • Наталія Боярчук, Adsapience – Цілі сталого розвитку
  • Валерій Варениця, 1+1 media – Реклама на телебаченні
  • Любов Височина, BigBoard – Юридичні питання зовнішньої реклами, правові експертизи
  • Олександр Горлов, CMS Group – Соціальна реклама, Біржа соціальної реклами
  • Іван Дубинський, Factum Group Ukraine – Дослідження рекламного ринку
  • Ірина Кузнєцова, DIALLA Communications – Національне представництво Cannes Lions
  • Олена Лобова, E`comm, Українська Асоціація зі зв’язків з громадськістю (UAPR) – PR: агентства та ринок
  • Ксенія Михайленко, OMOMD Group – Комітет Медіа агентств
  • Наталія Морозова, Havas Creative Group Ukraine, Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (МАМІ) – Маркетингові сервіси: агентства та ринок
  • Ірина Муштіна, CF.Digital – Digital Development Комітет
  • Ірина Новікова, P.aid Ukraine, Ukrainian Startup Fund – Інновації та стартапи
  • Олексій Погорєлов, Українська Асоціація Медіа Бізнесу – Реклама в друкованих медіа
  • Тетяна Попова, Mex a member of Havas, American Chamber of Commerce in Ukraine – Міжнародні зв’язки
  • Manav Sachdeva, McCann Kyiv – Амбасадорство в Diplomatic&Donor Organizations
  • Світлана Степаненко, Twiga Ukraine – Освіта для рекламістів та маркетологів
  • Оксана Стехіна, dentsu Ukraine – Популяризація рекламної індустрії/Advertising Ambassador
  • Дмитро Федоренко, Seventeam – Реклама культурних, освітніх і благодійних проєктів
  • Катерина Храмова, Prime Group – Зовнішня реклама
  • Костянтин Шнайдер, Saatchi&Saatchi Ukraine – Креативний потенціал рекламного ринку, творчі ресурси

Бажаємо новій команді Наглядової Ради плідної роботи, гучних досягнень та яскравих проєктів, які зроблять свій вагомий вклад в розвиток рекламно-комунікаційної сфери України.