BARB: Вимірювання 4 екранів у Великобританії

Індустріальний Телевізійний Комітет розпочинає серію публікацій щодо світових тенденцій в сфері телевимірювань.

В рамках публікацій буде представлена робота зарубіжних телевізійних комітетів, розглянуто функціонування ТВ панелей, а також досягнень та новацій в телевимірюваннях.

BARB: ВИМІРЮВАННЯ 4 ЕКРАНІВ У ВЕЛИКОБРИТАНІЇ

З метою забезпечення всебічного та надійного вимірювання перегляду BARB (Broadcasters’ Audience Research Board) запровадив проект «Dovetail Fusion», розроблений Kantar Media, що забезпечує фіксацію дивлення на декількох екранах.

Фіксація дивлення в даному разі відбувається з двох основних джерел даних:

1. Панель із 5,300 домогосподарств надає репрезентативні дані перегляду, включаючи охоплення програм та рекламних кампаній, демографічний профайл глядачів та вимірювання в розрізі пристрою (екрану);

2. Дані з усіх пристроїв (планшетів, ПК, смартфонів), з яких на території Великобританії переглядаються сервіси BVOD. Дані надаються у форматі census: який контент переглядався та як довго. Понад 60% домогосподарств Панелі BARB мають встановлені програми (software meter), що дозволяють відстежувати перегляд панелістів на планшетах та ПК

Система Dovetail Fusion об’єднує ці два типи даних та звітує загальне охоплення Total reach аудиторії програм на кількох екранах – телевізорах, ПК, планшетах та смартфонах.

ВИМІРЮВАННЯ BVOD –СЕРВІСІВ

BARB спільно з Kantar Media налагодили системну співпрацю з мовниками щодо тегування телеконтенту – вбудовування програмного коду у контент сервісів BVOD на різних онлайн-платформах.

Система тегування проходить незалежний аудит компанії «ABC» на відповідність стандартам BARB. Під час аудиту перевіряється, чи виключено з даних, які отримує BARB, три типи даних:

а) перегляд з IP-адрес, що знаходяться в офісах мовників, програми яких вимірюються;

б) інтернет трафік, що генерується не людьми;

в) інтернет трафік з-поза меж Великої Британії.

Наразі сервіси BVOD 40 різних онлайн платформ запровадили тегування  та пройшли аудит.

ВИМІРЮВАННЯ ДИВЛЕННЯ НА 4 ЕКРАНАХ

BARB вводив вимірювання дивлення на 4 екранах – поетапно.

При чому, наразі у Великобританії завершено лише 3 підготовчі етапи через впровадження системи вимірювання «Dovetail Fusion» та відбувається впровадження та фіналізація останнього – 4 етапу:

І етап

2015-2018

Фіксація перегляду BVOD-сервісів на рівні census

Запроваджено звіт по ТВ плеєрах – зараз звіт по BVOD платформах.

У звіт включався час перегляду телевізійного контенту з BVOD-платформи, які досліджує BARB, на ПК, планшетах та смартфонах.

ІІ етап

2018-2020

Середня аудиторія

З 27 серпня 2018 р. звітується середня аудиторія програми на 4 екранах: телевізор, планшет, ПК та смартфон.

 

ІІІ етап

2020-2021

Охоплення та часу перегляду

У січні 2020 р. почали звітувати де-дубліковане охоплення та час дивлення унікальних глядачів на трьох екранах: телевізор, ПК та планшет.

Дані були об’єднані з консолідованими даними ТВ дивлення за 7 днів, що стало визначенням Total TV.

 

Смартфони

Смартфони в третій етап впровадження системи вимірювання «Dovetail Fusion» включені не були.

Дивлення на смартфонах планується включити після завершення тестування та встановлення роутер-метрів (router meter) в домогосподарствах панелі.

Total TV тепер називається C7 TV set viewing (консолідований показник за 7днів дивлення на ТВ) та охоплює загальний перегляд на трьох екранах.

Total TV включає нові види дивлення:

• Відкладене дивлення (Timeshift viewing) на ТВ (або через пристрій запису, або через BVOD-сервіси) до 28 днів після трансляції;

• Перегляд програм, які не були показані лінійним телебаченням (перед покази на BVOD платформах або програми, які є тільки на BVOD).

• Перегляд на планшетах та ПК.

• Перегляд у будинках, які не мають телевізора, але мають швидкісний доступ до інтернет.

У сукупності час, витрачений на перегляд послуг BVOD на планшетах, ПК та смартфонах, додає приблизно 1,3% до перегляду телевізорів. Це середнє значення для всіх програм, деякі з яких мають набагато більшу частку аудиторії при дивленні на інших пристроях, крім телевізора.

4 ЕКРАН: СМАРТФОН

Невирішеним для BARB є повноцінне включення смартфону до мультиекранного вимірювання. Перегляд смартфона не включатиметься в вимірювання, допоки процедурно не будуть врегульовані технічні питання адаптації його в панелі як типу прийому – це завершить третій етап формування мультиекранного вимірювання у Великобританії.

За оцінками BARB, відповідно до даних census, смартфони додають приблизно 0,25% до загального часу перегляду. Наразі дивлення на смартфонах приєднуються до загального як середній показник аудиторії, для всіх індивідів, припускаючи, що кожен перегляд здійснюється однією особою.

На замовлення BARB компанія Kantar запроваджує технології роутер-метрів в панелі, що дозволить вимірювати перегляд на смартфонах в панелі. Окрім того, роутер-метр забезпечить можливість отримання зведеної інформації про дивлення SVOD-сервісів, незалежно від того, чи беруть участь постачальники інтернет-послуг в проекті BARB.

Заплановано, що процес встановлення роутер-метрів завершить наприкінці 2020 р. і, опісля тестувань, будуть презентовані перші дослідження.

BVOD CAMPAIGN PERFORMANCE

Фінальним 4 етапом проекту Dovetail Fusion є звітування даних по результатах рекламних кампаній (BVOD campaign performance) на BVOD-сервісах для всіх екранів.

У червні 2020 р. була запущена бета-версія планувальника рекламних кампаній BVOD, який допомагає рекламним агенціям та рекламодавцям адаптувати розподіл рекламного інвентарю в по лінійних каналах, які вимірює BARB, та по VOD платформах.

Це перший індустріальний інструмент для планування та оцінки загальної ефективності рекламних кампаній, що був розроблений спільними зусиллями гравців медійного ринку.

Проекти інтеграції даних повинні протистояти статистичним ефектам, які можуть виникнути від поєднання двох різних масивів даних. BARB відмічає, що ефект від використання методології Dovetail Fusion для звітування результатів рекламних кампаній на кількох екранах несе ризик інфляції охоплення.

BARB працює з усіма учасниками дослідження над шляхами вирішення цієї проблеми, щоб знайти інший спосіб оцінки результатів рекламних кампаній на кількох екранах та планує повідомити більш детальну інформацію на початку 2021 р.